Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



eget zeldaspel!

Svara
19/07 -10 15:47 knights

knights

507 XP 47 inlägg

Legend of Zelda i i GLOBEN

12/12 -10 17:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

The legend of zelda Link and Ganondorf det ska handla om att nån har tagit över Ganondorfs plats som kungen av dom onda och Ganondorf tvingas samarbeta med Link för att få tillbaka sin plats som kung av dom onda och besegra nån som är mycket värre än Ganondorf själv

30/01 -11 16:15 MurderBeauty

MurderBeauty

87 XP 76 inlägg

Stackars jag hann inte skaffa något Zelda spel. Har dom på emulator...piss!

Korkad och blond har inget med varandra att göra

04/08 -11 08:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Game_14

The legend of zelda: A Bad Beginning

04/08 -11 08:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Game_14

The legend of zelda: A fairy tale

04/08 -11 08:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Game_14

The legend of zelda: Dawn of secrets




DEN BÄSTA AV MIG

10/07 -12 16:35 zelda_00

zelda_00

99 XP 15 inlägg

Vet inget exakt namn men hade velat ha lite twilight/shadow/dark-grej. Som i Twilight princess, typ. Och hade velat ha med Midna! ;)

05/09 -12 05:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

The Legend of Linka: Link är en tjej i detta spel.

08/09 -12 10:51 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Tingle's Rosy Rupeeland finns redan.

12/09 -12 03:20 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

The Legend of Zelda: Righteous Violin är ett spel där man får ta kontrollen av Link. De första dagarna i spelet är ganska lugna på den lilla halvön Kokiri, man får gå runt och hjälpa de som bor på ön med lite olika saker och bekanta sig med spelet. Men detta får en plötslig ändring när Ganondorf ger sig på ett försök att ta kontroll över Hyrule. Detta gör han med hjälp av magi lite magi och musik (Magic and Music), där han med musik klarar ta kontroll över människor och få dem att fullfölja hans ondskefulla planer. Men det är inte bara människor som påverkas, utan även djur och monster som hört denna musik kontrolleras av Ganondorf.

Det blir efter mycket jobb och arbete som Link lyckas få tag på en fiol från Zelda som har mystiska krafter och blir Hyrules sista hopp. Han måste nu samla på sig tillräckligt med mod för att lyckas stå upp mot inte bara djur och monster, utan människor som har blir kontrollerade av Ganondorf. Det hela slutar med en uppgörelse mellan Ganondorf, Link och Zelda där endast en sida kan komma ut levande. Spelet kommer vid olika variera och vid olika tidpunkter kommer Hyrule Town kontrolleras av goda och onda...

Så skulle jag ha byggt upp mitt Zelda-spel. Har mycket fler detaljerade idéer men har aldrig riktigt kommit på varför jag har eller hur de ska användas. Men denna tråden kändes helt utmärkt för att få utlopp för min kreativa sida.

19/09 -12 13:37 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

The legend of zelda 561

varför? jo finns det inte ca 560 zelda spel?

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar