Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



alla som har spelat alla kingdom hearts

Svara
03/12 -09 10:30 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

hej jag tänkte göra en tråd där alla som har spelat alla kingdom hearts kan bärétta det och kanske pratta om dom och sånt själv har jag spelat alla som finns ute nu längtar tills jag får ett nytt ds så att jag kan fortsätta på storyn där efter som mitt gick sönder när jag typ hadde kommit halvägs på spelet fast det på mobilen lär jag knappast få en chans att spela nån gång det på psp ska jag köpa när det kommer ut

03/12 -09 19:17 154k

154k

1086 XP 27 inlägg

Har inte spelat något Kingdom Hearts spel undrar om det är ett bra spel som man kan lägga ner mycket på och i så fall måste man spela igenom alla spelen i ordning för att få ihop storyn?

03/12 -09 20:11 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

så det finns en tråd om kingdom hearts nu. och jag som trodde det räckte med ett forum.

men jo kh1 och kh2 är de bästa spelen som finns. slår vad om att de till advance o ds är de bästa till sina konsoler och längtar asmycke till bbs som jag ska försöka skaffa från japan i januari

Kingdom Hearts Rules

04/12 -09 15:53 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

det till ds har redan släppts  i sverget

04/12 -09 16:06 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

154k skrev:
Har inte spelat något Kingdom Hearts spel undrar om det är ett bra spel som man kan lägga ner mycket på och i så fall måste man spela igenom alla spelen i ordning för att få ihop storyn?

ja det är jätte roligt spel det finns fyra spel och man måste följa storyn i ordning för att fatta någon ortningen följer kingdom hearts 1 kingdom hearts re chain of memory kingdom hearts 2 och kingdom hearts på ds svårt namn att komma på men det finns bara ett på ds resten till playstation 2 och ett till mobilen i den ortningen följs storyn

04/12 -09 20:31 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

frisell skrev:
det till ds har redan släppts  i sverget

sa jag nått annat? har inget ds  bara ett bra spel dit (KH)
finns ute (release ordning)
KH1 (PS2)
KH: chain of memory (advance)
KH2 (PS2)
coded (i japan bara och till mobilen)
KH: 358/2 days (det tog ett tag att komma ihåg det)

ska komma
KH: Birth by Sleep (PSP)
   

Kingdom Hearts Rules

04/12 -09 20:58 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

jag vet allt om kingdom hearts det kommer trean också fast det kommer nog att ta ett tag fast jag har redan köpt ett playstation 3 för trean kommer sägert dit

08/12 -09 00:02 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

tröjer det länge till innan det på psp kommer börjar tappa tålamodet

09/12 -09 21:41 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

det kommer i januari (9) till japan, usa till våren (sägs det) och europa vet jag inte

Kingdom Hearts Rules

10/12 -09 02:04 frisell

frisell

92 XP 10 inlägg

vet men visa har tror oliga men det är flest som tror det så jag littar på det men när jag söker på youtube så hittar jag bara filmer med japanska röster om det kom hitt så borte jag ju hitta på engelska också

30/12 -09 21:35 Stewiee

Stewiee

1372 XP 58 inlägg

154k skrev:
Har inte spelat något Kingdom Hearts spel undrar om det är ett bra spel som man kan lägga ner mycket på och i så fall måste man spela igenom alla spelen i ordning för att få ihop storyn?


Ja..Det är nog ganska svårt att förstå hela storyn om du inte har iallafall Kingdom Hearts 1...Du KAN ju börja på något annat men då kan det vara som sagt svårt att förstå...Jag rekommenderar att du spelar dom i ordning!

INTRO OF DARKNESS
THEN REDNESS
THEN WHITENESS! - Toby Turner aka Tobuscus

02/01 -10 18:06 Stewiee

Stewiee

1372 XP 58 inlägg

Vet någon nåt ställe som man kan köpa ett DS ganska billigt (inte begagnat).....Jag vill ha Kingdom Hearts 358/2 Days!!!

INTRO OF DARKNESS
THEN REDNESS
THEN WHITENESS! - Toby Turner aka Tobuscus

03/01 -10 03:14 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

spelen är mer eller mindre gjorde så att man inte behöver ha spelat de tidigare spelen.
det går alltså bra att börja med 2-an. 2 kompisar gjorde det och det enda större problemet var varför sora vaknar upp där men skit samma

Kingdom Hearts Rules

08/04 -10 13:26 crazy_88

crazy_88

1646 XP 7 inlägg

Har kört alla, klarat de två till Ps2 på hard, men anser inte direkt att de är de bsta spelen, bara att de är bra.

Förresten, det finns en teori om KH3, att de tre nyaste spelen (ds/mobil/psp spelen) tillsammans utgör KH3.

I am because I am confused
I am confused because of the world
The world is because it is confusing

08/04 -10 15:11 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

de har nyligen sagt att ett KH3 ska komma så det stämmer absolut inte. det ska också komma två till KH och även om jag inte tror att de hinner så har de sagt att ett av dem ska komma i år. kanske blir det en riktigt bra E3a i år.
KH3 har de inte börjat på men ska göra när FFvsXIII är typ färdigt

Kingdom Hearts Rules

28/12 -10 20:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Jag har spelat exakt alla kh spelen som finns ute nu och dom äger sönder håller på med birth by sleep nu ska skaffa kingdom hearts re coded när det släpps och skaffa ett 3ds när kingdom hearts 3d kommer ut längtar as mycket


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar