Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Lego Harry Potter Years 1-4

08/05 -10 09:46 snobben210

snobben210

64 XP 1 inlägg

Tänker någon  köpa Lego Harry Potter Years 1-4 för det låter vara så nice!!!

08/05 -10 10:47 Stefan_92

Stefan_92

1209 XP 312 inlägg

jag ska.
Men inte direkt när det kommer ut för då kostar det ganska mycket pengar.

The Auditore are not dead!
I'm still here! Me!
Ezio; Ezio Auditore da Firenze!

08/05 -10 15:55 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

tror inte det, nej
det enda Harry Potter spel som skulle intressera mig efter besvikelsen på femman (har 2,3,5) är om dom släppte ett stort spel (gärna online) där man fick skapa sin egen karaktär och ta sig igenom skolan med massor av bonussaker som trollkarlskort och runt 50-100 olika magier att lära sig. man skulle också kunna utforska exakt hela hogwarts, skogen, byn där de köper saker som jag skäms över att ha glömmt namnet på osv osv
elevhem ska inte va förutbestämt

och det ska inte va i lego men ett legospel där de slår ihop.................................
ja ni fattar poängen

Kingdom Hearts Rules

13/05 -10 20:58 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Stefan_92 skrev:
jag ska.
Men inte direkt när det kommer ut för då kostar det ganska mycket pengar.



Du är smart O.o.

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

02/02 -11 20:41 ravirento

ravirento

325 XP 49 inlägg

Själva idéen med Lego-spel var väldigt rolig när det var mkt fokus på själva legot och storyn. Som t.ex. Lego Star Wars-spelen, de var roliga, just för att de var ganska simpla. Men Lego HP var inte så kul just för att det är så väldigt mkt saker, man kan samla på saker hit och måste byta besvärjelse dit, det var roligare när det var lite enklare att spela och förstå tycker jag!

"Numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it" Albus Dumbledore

02/02 -11 20:45 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

ravirento skrev:
Själva idéen med Lego-spel var väldigt rolig när det var mkt fokus på själva legot och storyn. Som t.ex. Lego Star Wars-spelen, de var roliga, just för att de var ganska simpla. Men Lego HP var inte så kul just för att det är så väldigt mkt saker, man kan samla på saker hit och måste byta besvärjelse dit, det var roligare när det var lite enklare att spela och förstå tycker jag!

Håller med dig delvis. Men jag tycker att det roliga med det hela var ju att allting var så random, i Lego Star Wars. Att man dödar någon och dom gick sönder till små legobitar och den "fyrkantiga" styrningen. Jag gillade det.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

25/09 -12 17:19 Rasmus

Rasmus

0 XP 2 inlägg

Hej hur köper man gubbar i spelet vad är det för kod man ska skriva

25/09 -12 17:34 Rasmus

Rasmus

0 XP 2 inlägg

Kod för att köpa nya gubbar


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar