Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Världens giftigaste anfallspar?

Svara
13/05 -10 19:37 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Liverpools Fernando Torres kan vara på väg till Londonklubben Chelsea. Chelseas Didier Drogba hoppas att han ansluter, enligt Sportbladet. Jag personligen hoppas att Torres spelar med Chelsea nästa år, men jag tror inte det, för han älskar sitt Liverpool och om han skulle flytta skulle det förmodligen vara till Atletico Madrid.
Skriv vad ni tror tycker.
Här är två länkar där detta står.
http://www.givemefootball.com/premier... Den är på engelska.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet...



.

13/05 -10 20:59 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

C.Ronaldo och Higuain skulle jag säga. Dock tveksamt om dom räknas till anfallspar, men dom spottar ju in mål båda två.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

13/05 -10 21:19 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

Bojan & Pedro, Messi & Zlatan. Nästa år kommer Prosenik upp i Chelsea's A-trupp och då blir väll han och drogba giftiga.

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

13/05 -10 22:05 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

GameMaestro skrev:

monocool skrev:
Bojan & Pedro, Messi & Zlatan. Nästa år kommer Prosenik upp i Chelsea's A-trupp och då blir väll han och drogba giftiga.



Vad? Han spelade U17 som 12: åring och är en riktig talang.

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

14/05 -10 10:01 Monocool

Monocool

3957 XP 387 inlägg

GameMaestro skrev:
Det är ju självklart att en 17/18-åring inte kommer att starta föra Anelka, Kalou, Malouda osv.
Bojan startar ju före Henry.

I can't do any miracles, but i'm trying.
I came, I saw, i tried.
RIP Kattis.

14/05 -10 11:00 bopy1

bopy1

3048 XP 9 inlägg

etoo och milito är riktigt grymma. Balotelli och pandev är bra ersättare. Sneijder som speluppläggare ger inter ett komplett anfall som krigar hela tiden(förutom balotelli, han kan kriga allt i vissa matcher och andra matcher står han där som en fjolla)

Barcelona har Henry, Zlatan, Messi men barcelona har redan förstört henrys karriär och är på väg att förstöra zlatans karriär. bojan och pedro bra ersättare men så synd att två talanger ska kampas om henrys plats nu när henry är ur form. Själv föredrar jag bojan till 70 % före pedro.

Drogba och anelka är nog det jobbigaste paret att möta. Men de börjar åldras och deras bästa år har de precis haft.

Madrids anfall är för obalanserat tyvärr men de har dem bästa spelarna. Ronaldo, higuain, benzema, raul är ju fantastiska. men var är balansen.

Arsenals anfall nästa år blir grymt då Chamack går GRATIS till arsenal. Detta är 90% klart. Van persie och Chamack är tungt och ungt :P

Hej du glade, ta dig en spade.
Å gräv ner dig, så jag slipper se dig.
Haha

14/05 -10 13:54 AngelOfGames

AngelOfGames

15785 XP 112 inlägg

Vad säger att man måste ha en stor och stark tillsammans med en bra i djupled? Ronaldo och Higuain gör mest mål och det är väl det som räknas i vilket som är det giftigaste anfallsparet, eller hur? Så får mig är det självklart att dom två är det bästa anfallsparet just nu. Följt utav Drogba och Anelka.

AngelOfGames, medlem, fuska.nu

14/05 -10 17:33 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

AngelOfGames skrev:
Vad säger att man måste ha en stor och stark tillsammans med en bra i djupled? Ronaldo och Higuain gör mest mål och det är väl det som räknas i vilket som är det giftigaste anfallsparet, eller hur? Så får mig är det självklart att dom två är det bästa anfallsparet just nu. Följt utav Drogba och Anelka.

Anelka var bättre förra säsongen, Drogba var sämre förra säsongen. Mycket kan hända, Anelka gjorde fler mål än Ronaldo förra året,.

.

14/05 -10 19:39 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Eto'o och Milito hade varit bäst, men Eto'o underpresterar. Annars är det väl Anelka-Drogba, C.Ronaldo-Hiquain, Robben-Olic/Gomez-Ribery och om Villa går till Barca så blir Messi-Villa riktigt vassa. (:

14/05 -10 20:26 bopy1

bopy1

3048 XP 9 inlägg

Eto underpresterar inte. Han klivar fram när det som mest gäller. Det är milito som är målskytten, sneijder som är playmakern och etoo som är den som ska göra det där lilla extra kryddade. Han var bra under hösten, men han tappade helt efter afrikanska mästerskapen. Dock så har han varit riktigt grym nu. Eto. milito, sneijer kompleterar varandra bättre och det ger inter den mest balanserade offensiven. Alltid någon som kliver fram.

Etoo är dock stora matchernas man, och det får vi se på nästa lördag.

Hej du glade, ta dig en spade.
Å gräv ner dig, så jag slipper se dig.
Haha

15/05 -10 17:57 wnuxx

wnuxx

405 XP 57 inlägg

aftonhoran är ju världens bästa källa hörde jag =D



Vad? Han spelade U17 som 12: åring och är en riktig talang.
dude, man måste vara mer än en talang om man ska lira i Chelseas a-lag!

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

22/05 -10 18:35 jonas_skate1

jonas_skate1

2107 XP 54 inlägg

AngelOfGames skrev:
C.Ronaldo och Higuain skulle jag säga. Dock tveksamt om dom räknas till anfallspar, men dom spottar ju in mål båda två.

Ja men att Torres går till Chelsea så blir det riktigt farligt xD.

------------------->hej<-----------------

22/05 -10 19:45 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Torres kommer inte gå till Chelsea. Han stannar för kvinnorna i Asien (enligt Aftonbladet).

HAHA :P

.

26/05 -10 21:44 karl98

karl98

2701 XP 177 inlägg

Jag måste säga att det farligaste anfallsparet nu är
Ronney och Higuain eller om man har tre anfallare Ronney och Higuain och Messi då

27/05 -10 17:11 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Hallenius och Castro Tello. ;P

7 år på fuska.nu

17/06 -10 16:02 ZuperZ

ZuperZ

34 XP 5 inlägg

Alltså, om Drogba skulle gå till United skulle nog han och Rooney ösa in mål :D

Love DS ^^


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar