Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dungeon Party!

20/01 -11 17:35 blizard187

blizard187

743 XP 78 inlägg

Finns en MMO ute nu som heter Dungeon Party. Det går ut på att man tillsammans med sitt lag ska in i en dungeon, full med fällor, monsters och bossar. I mitten av dungeonet finns det en skattkista som ni sedan också ska få ut ur dungeonet. Men vad ska stoppa er om ni redan har lyckats döda allt i er väg?

Jo, det andra laget! Det finns flera lag med samma mål, att ta kistan. Använd teamwork för att kunna ta med er kistan och döda andra och håll i kistan i en längre period så att kistan gillar dig och dina kamrater, bara då kan ni ta ut kistan.

Spelet är ganska komiskt och är inte alls seriöst. Level har ingen vidare stor påverkan på hur matchen slutar när det mer gäller individuell skill och laganda.

Det dåliga dock är att jag har inte sett NÅGON alls, men på andra sidan så kan det vara ganska kul att ha ett helt spel bara till sig själv.

Jag skulle gärna vilja pröva det.. men det behövs såklart spelare. Säg till om ni är intresserand och om ni laddar ner det berätta när ni är online.

http://www.dungeon-party.com/



_______Gamertag: Mr Adam0_______
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vill ni lira Tekken eller Soul Calibur?

21/01 -11 06:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Intressant spel. Jag tror att jag ska prova detta.

Edit: Det ser lite dött ut...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar