Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Legend of Zelda: Twilight Princess - Rekord

14/03 -11 07:16 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Nu har The Legend of Zelda: Twilight Princess funnits ute i ett bra tag. Närmare bestämt strax över fyra år. Detta innebär att de flesta har hunnit träna upp sig, och blivit så bra de bara kan och har all kunskap om spelet som är möjligt.

Därför känns det som jag måste fråga; vad har ni för rekordtid till The Legend of Zelda: Twilight Prnicess? Med rekordtid menar jag då hur lång tid det har tagit att klara ut hela spelet. Vilket innebär bland annat att hitta alla Piece of Hearts, alla Poe Souls, besökt alla Howling Stones och lärt dig alla hemliga attacker med mera.

Det finns även en annan sorts rekord man kan satsa på, och det är då att bara klara ut huvuduppdraget (det vill säga se till att döda Ganondorf) på så kort tid som bara möjligt. Självklart går detta snabbare än att hitta alla andra saker och klara av alla sidouppdrag också.

Ni kanske har något rekord till Snow Race hos Yeti och Yeta som ni vill dela med er av? Kanske har ni fångat världens största fisk? Eller så har du något helt oväntat rekord som du känner att du har satt i The Legend of Zelda: Twilight Princess?

Dela med er av era rekord! Kom ihåg att förklara väl vad det är du har satt rekord i, och vilken tid/poäng du fick också.

Personligen så har jag klarat av hela spelet (inkluderat alla sidouppdrag, Poe Souls med mera) på 18 timmar och 13 minuter. Detta är enligt mig en helt okej tid, men jag håller på fritiden på att försöka förbättra detta rekordet och tror jag kommer att klara det. Har precis fångat alla Golden Bugs, lärt mig alla Hidden Skills, tagit alla förutom två stycken Piece of Hearts, fångat 36 Poe Souls, klarat huvuduppdraget och en del annat smått och gott på 15 timmar.

Så, vad har ni för rekord?

14/03 -11 08:47 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag klarade spelet på 20h och 13min som bäst. Men det är utan hela Poe Souls questet. Orkade inte, det kändes bara så onödigt. Hade kunnat göra det, för har guiden till spelet. Men pallar inte ens trots det xP

Ska köra igenom det igen lagom till Skyward Sword släpps dock. Kanske kan förbättrav mig då :3

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

14/03 -11 11:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Klarade inte du det rekordet när vi tävlade med varandra, kakan?

Mitt rekord är väl... strax under 18 timmar. Nördade i sträck hela tiden, förutom mat-pauser osv.

14/03 -11 15:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Klarade 24 Timmar utan Poes Soul. Har 42 Poes Soul just nu.

07/07 -12 16:52 MasterMario

MasterMario

23 XP 5 inlägg

Klara spelet strax under 15 timmar med 54 poes och alla hjärtan


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar