Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Age of Mythology

20/05 -11 20:50 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Jag har lånat Age of Mythology från en kompis men min dator tillåter mig inte att installera det. Nu var det ganska längesen jag testa men det kom upp en "skylt" som sa att det helt enkelt inte gick att installera. Vet någon vad det kan bero på? Jag hde plats på min hårddisk. Jag har Windows Vista, kan det vara prblemet? :s tacksam för HJÄLP!!



~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

20/05 -11 20:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Jag tror att din dator är för ny. Då jag har för mig spelet är väldigt gammalt.

Lika dant för mig. Kunde inte spela Heroes 3 då datorn var för ny.

20/05 -11 20:56 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Vad står det i error meddelandet?

?

20/05 -11 20:59 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Har för mig att det endast fungerar på 32 bitars system. Då är frågan: Vad har du för operativsystem samt om det är 32 eller 64 bitars?

Edit: Såg inte att han svarade en del av frågan, då han nämnde operativsystemet, dock inte om det är 32 eller 64 bitars.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

20/05 -11 21:07 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

ReservoirDog skrev:
Har för mig att det endast fungerar på 32 bitars system. Då är frågan: Vad har du för operativsystem samt om det är 32 eller 64 bitars?

Det här.

Det är så med massor av äldre spel. Fick själv reda på det när jag skulle instalera mitt gamla Lego Star Wars till datan. Instant Error.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

21/05 -11 21:34 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Viktore2 skrev:
Jag tror att din dator är för ny. Då jag har för mig spelet är väldigt gammalt.

Lika dant för mig. Kunde inte spela Heroes 3 då datorn var för ny.



Du har en poäng med det.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

21/05 -11 21:36 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

ReservoirDog skrev:
Har för mig att det endast fungerar på 32 bitars system. Då är frågan: Vad har du för operativsystem samt om det är 32 eller 64 bitars?

Edit: Såg inte att han svarade en del av frågan, då han nämnde operativsystemet, dock inte om det är 32 eller 64 bitars.


Jag är inte så bra med Datorer :$ Förstår inte riktigt vad du menar :s

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

21/05 -11 21:38 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

henjan skrev:
Vad står det i error meddelandet?


Det var nu ganska längesen jag testa. Det stod typ bara att det inte gick att installera, jag vet inte exakt eftersom det var så längesen. Det kan nog bero på 1. Jag använder Windows Vista och 2. att min dator är för ny.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

29/05 -11 21:10 mollieh

mollieh

250 XP 32 inlägg

Jag har lånat min kompis Age of Mythology, och ville väldigt mycket att installera den. Men när jag försöker installera det kommer upp ett felmeddelande på 33% och säger: Age of Mythology Setup stött på ett diskfel vid skrivning till filen: C / ProgramFiles / Microsoft Games / Age of Mythology / modeller / models.bar. Kontrollera att hårddisken är full not, och thats filen not används ... Jag har testat installera på alla myhard enheter men inget arbete, vad ska jag göra. Spelet fungerar på min väns dator, varför inte min? PS, jag har Windows Vista.

~*~Pokémon~*~
~*~WoW~*~
~*~The sims 3~*~

05/07 -11 02:07 Leviathan

Leviathan

970 XP 32 inlägg

Installerade spelet utan problem i Windows 7 (64 bitars). kör du "express install" eller "install" när du ska installera? Jag körde "install" och la spelet på default "C:\Program Files (x86)\Microsoft Games\Age of Mythology" du kan ju testa och sätta in ett USB minne och sen försöka installera på det, se bara till att minnet är minst 1gb stort.

09/06 -12 17:39 Gamer97

Gamer97

0 XP 1 inlägg

Du sa att du hade lånat det av en vän.
spelet är registrerat på hens dator.
det går inte att ladda ner på din.
För att den koden som finns i spelet går bara att registrera  på en dator


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar