Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skillnader på klubbar i dagens läge och på V4.

02/09 -11 18:49 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Så vad tycker ni om den enorma skillnaden som har blivit med klubbar?
Själv tycker jag att ha klubbar kvar på fuska.nu är knappt någon anledning, för att komma med på klubblistan idag måste man ha 30+ medlemmar, på V4 fick man lov att ha upp till 450+ medlemmar, absurt.
Och det har skapats ca 10 klubbar sedan 2010, haha hur lite skapar vi nu för tiden jämfört med innan? Då var det varje dag 2+ klubbar.
Kanske finns en liknande tråd, men vill få igång en riktig disskussion om detta!

//Inzain.



Inzain

02/09 -11 19:39 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Haha! Inte tänkt på detta tidigare, men det låter väl vettigt. Forumet idag är ju mindre aktivt än ett klubbforum på V4 ^_______^

Have I ever told you the definition of insanity?

02/09 -11 23:18 RalleMan

RalleMan

3134 XP 110 inlägg

Måsste hålla mä här, det va bättre förr. På V4 kunnde man starta en klubb som steg upp till 20 medlemmar på 2 dar idag skulle det nog ta upp mot någn månad ..

[sVs]
"Always trust the Value in our Soldiers"
/ föredetta ralle_master

03/09 -11 17:49 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Fuska är dött sedan länge! Sidan har aldrig varit aktiv och att få många medlemmar i en klubb var kanske ingen konst men att hålla klubben aktiv har alltid varit en utmaning! Eftersom att folk blev medlem på sidan loggade in ett par gånger och sen glömde bort allt helt!

Jag väntar egentligen mest bara på att sidan ska gå i graven vilket den borde ha gjort för länge sedan..

Wii U PS4 XBone PC

05/09 -11 21:58 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

MartinMilk skrev:
Fuska är dött sedan länge! Sidan har aldrig varit aktiv och att få många medlemmar i en klubb var kanske ingen konst men att hålla klubben aktiv har alltid varit en utmaning! Eftersom att folk blev medlem på sidan loggade in ett par gånger och sen glömde bort allt helt!

Jag väntar egentligen mest bara på att sidan ska gå i graven vilket den borde ha gjort för länge sedan..

[...]MYCKET länge sedan...

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

08/09 -11 13:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Jupp, kom på något nytt som lockar aktivitet

15/09 -11 15:13 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Säger som min granne, det var bättre förr!

24/10 -11 07:54 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

När klubbkrigen dog så försvann mycket intresse ifrån klubbarna.

Klubbarnas aktivitet har sedan också sjunkit i fas med stora forumets.

7 år på fuska.nu

26/10 -11 21:35 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Apower skrev:
När klubbkrigen dog så försvann mycket intresse ifrån klubbarna.

Klubbarnas aktivitet har sedan också sjunkit i fas med stora forumets.

Geez vad jag saknar den tiden!

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar