Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Penumbra: Black Plague kraschar

14/11 -11 17:44 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Mjo, jag har laddat ner Penumbra: Black Plague till min skoldator.
Jag installerade det, fixade ett crack och startade det. Funkade utan problem. Klickade på New Game... Det funkade också.
I första rummet så ska man ju ta sig ut därifrån genom ventilationssystemet. Man ska platta till en nyckel och skruva upp skruvarna. Då när jag går in dit så laddar det till nästa rum. Precis då det laddat klart kraschar det.

Idag så for jag till skolan och skulle testa att starta det på rasten. Gjorde exakt samma sak. Men nu kraschade det inte. Klarade mig ganska långt, men vettefan hur man sparar men aja.
Then I was like :D och tänkte att mjo men nu verkar det ju funka... När jag kom hem ville jag spela det. Startade det. Fick ju lov att börja om så började i det där rummet igen. Men då hände samma sak... Spelet kraschade IGEN. Det verkar bara funka på skolan huh?
Hjälp? o.o

18/11 -11 21:45 Burkwax

Burkwax

532 XP 37 inlägg

dåligt crack då antar jag.. Leta upp någon bättre torrent typ... Annars är det bara leva med alla oväntade krasher ^^

KanelBulle
I
Munnen


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar