Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



TRÅD LÅST

02/12 -11 17:17 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Tråd låst pga rasism

02/12 -11 17:26 mrgameich

mrgameich

1029 XP 68 inlägg

hoppas det jag tyckte om notch's ideér. Undrar vad notch ska göra nu kanske ett nytt spel.

02/12 -11 17:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Försöker göra det bra? Notch har gjort ett fantastiskt spel, inte en fråga om saken. Sedan hatar jag hur du noterar att han är kraftig.

Vill också notera att Yogscast tog det som ett SKÄMT!

02/12 -11 17:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Daxter_SSJ4 skrev:
Tråd låst pga rasism


Öh, Notch skulle väl bara ta semester?

02/12 -11 17:37 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Viktore2 skrev:
Försöker göra det bra? Notch har gjort ett fantastiskt spel, inte en fråga om saken. Sedan hatar jag hur du noterar att han är kraftig.

Vill också notera att Yogscast tog det som ett SKÄMT!

Menar du att det är fel att skratta åt tjocka som inte gör något åt saken? Det är inte direkt svårt att ändra.
Problemet med spelet är inte att det är dåligt (smaker och åsikter). Problemet är att Notch ljög om vad som skulle vara med. Han arbetade inte med spelet och låg bara hemma och åt chips hela dagarna. Sedan verkar han vara svår att tycka om som person.



Wilder787 skrev:

Öh, Notch skulle väl bara ta semester?


Han har vart på semester aldeles för länge och sa nyligen att han skulle ta semester från semestern. Det är dock irrelevant. Jens kommer ta över.

02/12 -11 17:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Nåja vi får hoppas att Jens får fixat bort alla buggar, spm t.ex. "Invalid server key!"

02/12 -11 18:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2




Daxter_SSJ4 skrev:
Viktore2 skrev:
Försöker göra det bra? Notch har gjort ett fantastiskt spel, inte en fråga om saken. Sedan hatar jag hur du noterar att han är kraftig.

Vill också notera att Yogscast tog det som ett SKÄMT!

Menar du att det är fel att skratta åt tjocka som inte gör något åt saken? Det är inte direkt svårt att ändra.
Problemet med spelet är inte att det är dåligt (smaker och åsikter). Problemet är att Notch ljög om vad som skulle vara med. Han arbetade inte med spelet och låg bara hemma och åt chips hela dagarna. Sedan verkar han vara svår att tycka om som person.



Wilder787 skrev:

Öh, Notch skulle väl bara ta semester?


Han har vart på semester aldeles för länge och sa nyligen att han skulle ta semester från semestern. Det är dock irrelevant. Jens kommer ta över.


Jag tänker inte ens svara på det, så dum är frågan.
Hur vet du det? Spionerat på honom eller?
Det ändra du har rätt i är att alla har olika smaker och åsikter. Resten är bara rent bullshit.

02/12 -11 22:31 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråd låst pga rasism

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar