Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilket är det bästa racing spelet till Xbox 360 just nu?

27/12 -11 23:23 hampe_100

hampe_100

4405 XP 472 inlägg

Tja. Jag undrade vilket racing-spel till X360 som nuvarande har de bästa rescensionerna och är mest aktuellt. Helst något man kan köra två stycken i offline-mode.

Har ni några tips? :)



Halo 3, GoW och CoD 4 dagarna var de bästa xbox minnena.

GT: Brondmaniac

27/12 -11 23:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Det bästa racing spelet är helt klar Mario Kart till N64.

Annars skulle jag säga att det är Sega All-star racing till Xbox 360.

28/12 -11 01:42 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Forza Motorsport 3 eller Test Drive Unlimited 2.

28/12 -11 02:07 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Har varken Xbox eller några racingspel som finns på det men av det jag har läst/hört/sett så ska du definitivt satsa på Forza eller Dirt 3 beroende på om du vill ha mer strukturerad racing (Forza) eller mer varierande "offroad"-miljöer (Dirt).

Coucou

28/12 -11 10:59 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Forza 4 är verkligen ett super bra racingspel som är det mest verklighets trogna racing spel jag provat, förhöjer upplevelsen med riktiga grejer alltså med ratt, gas, broms, koppling och växelspak. Men det är fortfarande väldigt roligt med bara dosa. Dirt 3 är också verkligt roligt men mindre verkligt fast fortfarande en väldigt roligt spel. Svårt att säga vilket just du tycker är roligast men jag skulle valt forza 4.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

28/12 -11 13:40 kleskflisk

kleskflisk

1093 XP 123 inlägg

Dirt 3 om du vill köra rally, Shift 2 Unleashed om du vill köra på bana, Midnight Club Los Angeles om du vill köra street racing :)

PC specs: Intel Core 2 Quad Q6600 2.4Ghz, AMD Radeon HD6870 1GB, 4096MB RAM, 250GB Sata + 400GB Sata, Windows7 Professional x64

28/12 -11 19:23 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Om du vill lägga många många dagar på laglig racing så rekommenderar jag verkligen Forza 4. Extremt stort urval av bilar, skinande HD grafik och väldigt realistisk spelkänsla samt ett väldigt intressant online läge som är svårt att släppa taget om efter att din inre vinnarskalle har vaknat ;). Finns också en hel del bildelar som kan få bilen att se riktigt bra ut.

Om du känner för en lite kortare spel-period och gillar mer att snygga till bilar så är Midnight Club Los Angeles för dig. Hyffsat stort urval av bilar, stor och levande stad att köra 280km/h i medan polisbilarna drastiskt försöker hänga med (finns även en dlc som låser upp nedre delen av LA), hyffsat svårt karriär-läge och hundratals olika styling val för din bil. Också väldigt roligt att spela online då det finns många hackers som kan göra alla möjliga sorters grejer. T.ex, hela bilen lyser, man kan hoppa 1 mil upp i luften m.m.

What can i say i´m a bad man.

28/12 -11 19:57 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Shift 2.
Gillar däremot inte dom nyare racingspelen, speciellt inte dom i NFS-serien. Köp NFS: Most Wanted för det sista, riktiga NFS... Visst, 6 år gammalt, men kul som fan!

30/12 -11 02:52 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Tatsu skrev:
Köp NFS: Most Wanted för det sista, riktiga NFS... Visst, 6 år gammalt, men kul som fan!


Bästa biljaktsupplevelsen någonsin x)

Want some chocolate?

30/12 -11 06:49 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Sist jag kollade runt var det Split/Second, ni får gärna citera mig och kommentera huruvida det stämmer och även om det finns något bättre då jag är lite intresserad av såna spel också...

Kommer även ihåg NFS Most Wanted från när jag var... ehm, yngre och spelade det till Xbox.

Om man ska snacka "moderna" spel finns det något ganska nytt spel som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det heter men ni som var på Gamex kanske kan svara (fanns bredvid Saints Row 3 "trucken") där du spelade multiplayer men ni kollade på samma skärm.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

21/08 -12 11:48 c4madkari

c4madkari

100 XP 9 inlägg

F1 2010 ELLER F1 2011

DIRT 3 BRA

FORZA 4 OCKSÅ

NFS HOT PURSUIT ÄR SOM BURNOUT


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar