Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SSX (Nya spelet)

10/03 -12 10:15 GameKing

GameKing

65 XP 14 inlägg

Jag funderar på att köpa det nya SSX spelet, vet inte vad det heter nu.. Hehe, men tror att ni vet vilket.
Har någon av er spelat det, och rekommenderar det?
Vill veta vad som är bra/mindre bra :) Tack på förhand

10/03 -12 12:02 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

GameKing skrev:
Jag funderar på att köpa det nya SSX spelet, vet inte vad det heter nu.. Hehe, men tror att ni vet vilket.
Har någon av er spelat det, och rekommenderar det?
Vill veta vad som är bra/mindre bra :) Tack på förhand


Har du spelat SSX förr så borde du på ett ungefär veta hur det nya är. Jag är personligen inte så imponerad eftersom att det innehåller många element från de tidigare spelen. Spelet är helt okej om du vill döda tid men man (iallafall jag) tappar intresset ganska snabbt och trovärdigheten försvinner också ganska snabbt när man får se tricksen.

Har du spelat SSX förr så kan jag nog rekommendera det. Om du är hyffsat ny till SSX/sportspel överhuvudtaget så tror jag att du ska leta vidare.

What can i say i´m a bad man.

10/03 -12 15:06 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Jag spelade demot till PS3 och jag tycker att det var helt okej. Fanns inget som stack ut varken negativt eller positivt. Ett skönt spel overall helt enkelt. Märkte också att kontrollerna var bra. Fast det är inget jag tänker köpa. Hade nog varit roligare om jag var bra på det. :)

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar