Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Den (f.d.) officiella Minecraft-tråden

Svara
29/10 -12 18:29 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Hjälp!

När jag öppnar run.bat filen kommer det upp nåt sedan unable to access jarfile craftbukkit.jar

Har googlat och youtubat sönder i flera timmar och hittar inget bra svar.

Det är 1.4 nu men när jag laddade hem craftbukkit stod det att det var 1.3.2 men på youtube var det 1.4.2?

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

31/10 -12 08:30 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Swires skrev:

Det är 1.4 nu men när jag laddade hem craftbukkit stod det att det var 1.3.2 men på youtube var det 1.4.2? 


Det finns development builds, alltså inte riktigt färdiga och säkra craftbukkit.jar typ. Men de funkar, här hittar du dem http://dl.bukkit.org/downloads/craftb...

01/11 -12 10:22 arnte

arnte

0 XP 1 inlägg

Hej

Vi har satt upp en minecraftserver som är uppe dygnet runt på en dedikerad server och håller på att bygga en stad och lite annat.

Nu vill vi gärna släppa in lite fler spelare så om ni är intresserade av att ha kul och bygga saker eller kanske bara springa runt i världen och utforska så tycker jag ni ska joina : ).

Det finns även utrymme för att bli admin om det visar sig att man är skötsam och inte leker med makten det innebär.

Skicka PM för info så lägger jag in i whitelist.

Det är ingen åldersgräns.

//arnte

15/12 -12 15:40 KevIsPro

KevIsPro

114 XP 7 inlägg

arnte skrev:
Hej

Vi har satt upp en minecraftserver som är uppe dygnet runt på en dedikerad server och håller på att bygga en stad och lite annat.

Nu vill vi gärna släppa in lite fler spelare så om ni är intresserade av att ha kul och bygga saker eller kanske bara springa runt i världen och utforska så tycker jag ni ska joina : ).

Det finns även utrymme för att bli admin om det visar sig att man är skötsam och inte leker med makten det innebär.

Skicka PM för info så lägger jag in i whitelist.

Det är ingen åldersgräns.

//arnte

Hejsan!  ()_()
          (. .)
          ( - )
          (  )

15/12 -12 15:41 KevIsPro

KevIsPro

114 XP 7 inlägg

Vär ipn då?

Hejsan!  ()_()
          (. .)
          ( - )
          (  )

08/04 -13 12:26 KevIsPro

KevIsPro

114 XP 7 inlägg

Hahaha kommer ihåg när jag var Noob på Minecraft hahaha då visste jag inte ens hur man laddade ner mods hah, men nu kan jag! ( sen ett tag tillbaka ) xD

Hejsan!  ()_()
          (. .)
          ( - )
          (  )

21/04 -13 21:33 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråden avklistrad då ett minecraft-forum införts.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

15/11 -23 10:07 WilmaBowen

WilmaBowen

1 XP 2 inlägg

Fuska-nu skrev:
Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

sb12 skrev:
har ni några minecraft mod

Nej. Spelet är för bra för mods

15/11 -23 10:10 WilmaBowen

WilmaBowen

1 XP 2 inlägg

Jag vet var de bästa Minecraft-moddarna finns, jag har spelat igenom många fantastiska Minecraft-mod-apk-versioner som jag laddade ner på Hacer clic . Vill någon leka med mig?


Senast redigerat 15/11 -23 11:02
21/11 -23 09:36 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

WilmaBowen skrev:
Jag vet var de bästa Minecraft-moddarna finns, jag har spelat igenom många fantastiska Minecraft-mod-apk-versioner som jag laddade ner på Hacer clic . Vill någon leka med mig?


Nej tack.

Medlem sedan version 4.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar