Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Matchtråd för Premier League

Svara
08/04 -12 16:13 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Jag tänkte att det vore roligt med en tråd där vi kan diskutera veckans Premier League-matcher. Både diskussioner innan, under och efter match är trevligt!

Själv ser jag fram emot Arsenal - Manchester City, och håller på The Gunners. Vad tror ni om matchen?



De eller dem?

08/04 -12 16:32 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Beror på vad idiot tränaren mancini gör gör han rätt sak city inte ha några problem för att vinna. Längtar tills morinho kommer till city trots att jag tycker det är synd att han lämna madrid men i city kan han bygga upp ett helt otroligt lag med deras pengar<3

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

08/04 -12 17:53 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

gosseN skrev:
Beror på vad idiot tränaren mancini gör gör han rätt sak city inte ha några problem för att vinna. Längtar tills morinho kommer till city trots att jag tycker det är synd att han lämna madrid men i city kan han bygga upp ett helt otroligt lag med deras pengar<3

håller med dig till 100%! City i mitt hjärta, men Mancini har förstört mer än vad han bidragit

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

08/04 -12 17:54 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Efter första 45' kan jag konstatera följande:

• Lagen ägde matchen periodvis men som helhet speglas matchbilden av Arsenal.
• Rosický och Kompany bäst på planen.
• Balotelli bör vara utvisad både en och två gånger.
• Vi är en Vermaelen från 1 - 0.
• Karhu är att föredra framför Koff.

De eller dem?

08/04 -12 19:01 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

ni förtjänar heltklart att vinna synd bara att ni inte gjorde mer mål hoppas att mancini får sparken och att hjälptränaren tar över fattar inte hur han kan leva med att förstört ett sådant vackert lag.

EDIT: jävligt onödigt av balotelli när det var 3min kvar. han borde bytt honom i halvlek trots att han spelade bra så borde ändå mancini anat att han skulle få utvisning. Han höll sig lungn nästan hela andra halvlek trots att arsenal psyka honom men när det är så lite tid kvar ska han göra sådär.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

08/04 -12 19:20 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Tråkigt att City förlorade, mindre intressant toppstrid.

Imorgon körs Bolton över! Gör mig heller inget om vi blåser London-lagen på CL :)

Lespooo skrev:
gosseN skrev:
Beror på vad idiot tränaren mancini gör gör han rätt sak city inte ha några problem för att vinna. Längtar tills morinho kommer till city trots att jag tycker det är synd att han lämna madrid men i city kan han bygga upp ett helt otroligt lag med deras pengar<3

håller med dig till 100%! City i mitt hjärta, men Mancini har förstört mer än vad han bidragit

Ni måste skämta? Förstört mer än han bidragit? Give me a break. Han gjorde ett mittenlag till ett topplag på bara någon säsong.


fattar inte hur han kan leva med att förstört ett sådant vackert lag.

:/?

08/04 -12 21:00 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Knewt skrev:
Tråkigt att City förlorade, mindre intressant toppstrid.

Imorgon körs Bolton över! Gör mig heller inget om vi blåser London-lagen på CL :)
Lespooo skrev:
gosseN skrev:
Beror på vad idiot tränaren mancini gör gör han rätt sak city inte ha några problem för att vinna. Längtar tills morinho kommer till city trots att jag tycker det är synd att han lämna madrid men i city kan han bygga upp ett helt otroligt lag med deras pengar<3

håller med dig till 100%! City i mitt hjärta, men Mancini har förstört mer än vad han bidragit

Ni måste skämta? Förstört mer än han bidragit? Give me a break. Han gjorde ett mittenlag till ett topplag på bara någon säsong.


fattar inte hur han kan leva med att förstört ett sådant vackert lag.

:/?
När han kom till city var det första han gjorde att köpa 4st topp anfallare vad ska man ha 4stycken till? Vilket leder till att han måste vila 2 varje match men balotelli spelar alltid förutom när han blivit utvisad så det är mellan dzeko tevez och aguero och de spelar 2 matcher sen vilar de några så de hinner aldrig komma in i spelet sen gör han många taktik fel tycker jag iallafall. Han började hyffsat bra med city men sen förstörde han det med att bråka med spelare och köpa 4 toppar! Han kunde lika gärna köpa en till bra mitt eller back istället för aguero som han köpte för mycket mer pengar än han var värd

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

09/04 -12 00:21 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

gosseN skrev:
När han kom till city var det första han gjorde att köpa 4st topp anfallare

Nej.
Om du ska envisas får du gärna tala om vad spelarna heter och när de värvades.
gosseN skrev:
vad ska man ha 4stycken till?

Nämn ett topplag som spelar Premier League, Ligacupen, FA-cupen och Europaspel som lirar med färre anfallare. Enda skillnaden är väl att alla Citys forwards är så bra så att de skulle vara ordinarie i nästan vilket lag som helst.

Dessutom har ju Tevez bara spelat 3 matcher i år.

gosseN skrev:
men sen förstörde han det med att bråka med spelare

Om det är Tevez och Balotelli du tänker på så ställer jag mig tveksam till att Mancini är syndabocken.

gosseN skrev:
Han kunde lika gärna köpa en till bra mitt eller back istället för aguero som han köpte för mycket mer pengar än han var värd

Då bör det väl rimligtvis bli samma problem på mitten eller där back som med anfallarna, att de "aldrig kommer in i spelet"? Känns väl som att Nasri, Silva, Milner, Johnson, Yaya Toure, De Jong, Hargreaves, Barry och Pizarro borde räcka. Backsidan är väl inte heller så tunn (kanske i jämförelse med alla sjuttioelva världsnamn på mitten, men knappast i jämförelse med andra lag). Tror dessutom köpet av Aguero spelade minimal roll. City skulle kunna köpa hela La Liga om de bara ville.

Med tanke på vilka katastrofala köp Mark Hughes gjorde och med tanke på vilka resultat Mancini fått efter sina värvningar så finns det väl inte så mycket att kritisera, tycker jag.

09/04 -12 21:55 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Kikar på Fulham - Chelsea, en ganska roande match. Kan inte låta bli att tycka synd om hemmalaget, som i första halvleks sista minut får en straff emot sig. Straffen var förvisso korrekt dömd, men jag skulle gärna unna Fulham poäng i den här matchen, de har verkligen spelat bra. Hoppas på en vändning!

De eller dem?

10/04 -12 01:49 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

2-0 vinst mot Bolton samtidigt som Tottenham och Chelsea tappar poäng. Fantastiskt!

10/04 -12 10:12 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Är stolt som en tupp över United.

7 år på fuska.nu

10/04 -12 18:11 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Knewt skrev:
2-0 vinst mot Bolton samtidigt som Tottenham och Chelsea tappar poäng. Fantastiskt!


Har du varit Newcastlesupporter länge? De har verkligen gjort en fantastisk säsong!

De eller dem?

11/04 -12 04:04 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Frisko skrev:
Har du varit Newcastlesupporter länge?

Har alltid varit Newcastle som tilltalat mig mest, men var inte först förra säsongen som jag började följa laget. De 2-3 åren innan var fotbollsintresset lika med noll ungefär, och passande nog var det de åren som de var och vände i The Championship :D När jag blev intresserad igen kände jag att jag behövde ha ett lag att heja på, å då var valet ganska lätt. Så får väl erkänna mig själv lite av en medgångssupporter. Men vi har väl alla varit där någon gång, hah :D

11/04 -12 11:06 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Knewt skrev:
Frisko skrev:
Har du varit Newcastlesupporter länge?

Har alltid varit Newcastle som tilltalat mig mest, men var inte först förra säsongen som jag började följa laget. De 2-3 åren innan var fotbollsintresset lika med noll ungefär, och passande nog var det de åren som de var och vände i The Championship :D När jag blev intresserad igen kände jag att jag behövde ha ett lag att heja på, å då var valet ganska lätt. Så får väl erkänna mig själv lite av en medgångssupporter. Men vi har väl alla varit där någon gång, hah :D

De har ett intressant lag. Gillar Ben Arfa starkt.

7 år på fuska.nu

11/04 -12 16:50 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Apower skrev:
Knewt skrev:
Frisko skrev:
Har du varit Newcastlesupporter länge?

Har alltid varit Newcastle som tilltalat mig mest, men var inte först förra säsongen som jag började följa laget. De 2-3 åren innan var fotbollsintresset lika med noll ungefär, och passande nog var det de åren som de var och vände i The Championship :D När jag blev intresserad igen kände jag att jag behövde ha ett lag att heja på, å då var valet ganska lätt. Så får väl erkänna mig själv lite av en medgångssupporter. Men vi har väl alla varit där någon gång, hah :D

De har ett intressant lag. Gillar Ben Arfa starkt.


Absolut! Krul, Cissé och Ba för att nämna några andra intressanta namn. Ser fram emot Wolves - Arsenal ikväll. Hoppas på storkross.

De eller dem?

13/05 -12 12:28 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Usch, jag visste inte att jag kunde bli såpass nervös av fotboll. Sista omgången har väl inte varit så avgörande på ett tag? Alla matcher spelas 16.00, vad tror ni?

13. maj, 16:00 Tottenham - Fulham
13. maj, 16:00 Manchester City - QPR
13. maj, 16:00 West Bromwich - Arsenal
13. maj, 16:00 Chelsea - Blackburn
13. maj, 16:00 Sunderland - Manchester Utd
13. maj, 16:00 Stoke - Bolton
13. maj, 16:00 Wigan - Wolverhampton
13. maj, 16:00 Everton - Newcastle
13. maj, 16:00 Norwich - Aston Villa
13. maj, 16:00 Swansea - Liverpool

De eller dem?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar