Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

Svara
12/07 -12 18:42 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nu så har fuska.nu blivit din blogg.

Jag störde mig på reklamen här på sidan. Vem kan vara dum nog att vilja byta från blå ögon till bruna? Det är det dummaste jag hört.

Idag när jag skar blodpudding så misslyckades jag återigen med den sista skivan. Att skära den borde vara en olympisk gren.

Min far sålde min cykel häromdan och jag fick pengarna. Men de är inte riktigt mina eftersom han säger att jag inte får använda dem på något och att han vill ha glass för dem.

Kollade färdigt på Arakawa Under the Bridge igår. Goddamn, vilken röst P-ko har. 10/10 would hug.

På tal om kinesiska barnprogram, jag insåg precis att jag faktiskt äger anime-dvds. Helt seriöst. Och det är inte bara en, utan jag har 4 boxar och 2 filmer. Känns inte alltför bra.

Klarade ut I Have No Mouth, and I Must Scream igår. Borde kanske skriva om det i den rätta tråden, men jag vill inte göra 3 inlägg i rad. Det började väldigt bra med Gorrsters scenario sen så gick det nedför. Slutet var fullständigt BS. Man var i princip tvungen att få bad end för att få good end.

Det blixtrade tidigare idag. Nu så skiner solen.

12/07 -12 19:27 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Behöver vi en till sån här tråd? Det finns redan denna och denna med.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

12/07 -12 19:29 MrSniffe

MrSniffe

172 XP 32 inlägg

?? xD Fattar inte grejen med tråden....

12/07 -12 19:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Mal_ganis skrev:
Behöver vi en till sån här tråd? Det finns redan denna och denna med.


Jag kände att tråden behövdes då den täcker andra saker än de du nämnde.

12/07 -12 23:15 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Den här tråden påminner mig om "Onödig Information :3". <3

13/07 -12 09:03 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fredag den trettonde
idag hittade jag 2 euro på marken men det jag egentligen ville säga är att idag firar jag och min pojkvän en månad tillsammans c:c: fast han är på aiya napa eller vad det heter och jag ligger på en solstol någonstans i rhodos

Snart kommer säkert den där danska familjen komma, vars överhuvud, peddogubben, surgubben, mer än gärna sticker upp huvudet ur vattnet i lagom riktning för att få en skymt av små intet ont anande flickors skrev
(och allt annat han kan komma åt som tydligen hans fru inte har att erbjuda)
och han glor, inte diskret heller :((:(

jag saknar min pojkvän, så mycket att det gör ont. Jag förstår inte att han vill vara med mig. Liksom,  han är ju snygg och allt. Hela köret. På söndag får jag äntligen ligga igen.

13/07 -12 09:13 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

^ Det där inlägget var totalt ointressant samtidigt som jag på något skumt sätt är glad att jag läste det.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

13/07 -12 09:33 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Först och främst, tack Daxter för att du håller sidan vid liv (:

Strax jobb, igen. Sen kanske handla grejer med en kompis, om han kommer hem i tid dvs. Sen kanske grilla ikväll om vädret inte suger. :) kulkul

Coucou

13/07 -12 15:42 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Jag drack Red Rooster igår.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

13/07 -12 19:40 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nu så har jag soundtracks till alla mina saker.

Min far skall åka iväg över helgen och jag ska nu vara ensam till på måndag. Damn it feels good to be a gangsta. Saknar dock känslan av änr man var liten och detta hände. Inte alls lika kul nuförtiden. Låt relaterad, passar mina känslor perfekt och jag kan spela högljudd musik som jag annars inte brukar lyssna på.

Klarade ut 999 igårkväll. Fantastiskt spel, även om jag fortfarande inte är säker på hur Alice eller Ice-9 var relaterade till handlingen. Blev också ledsen när jag såg att tvåan inte kommer ut i europa. Handhållna är ju regionsfria, men det kostar väl att importera från murrica. Låt relaterad, det är mysterielösarmusik.

Fick ett meddelande av någon på backloggery som sa att min användarbild var söt. Det är min självbelåtna gås. Jag har inte en aning om vad som gör den söt. Jag tror till och med att det är en kille. Jag skulle kunna klaga på att han spelar Hamtaro, men Ham-hams Unite var kinda ballin'. Låt relaterad. Obekväm musik för obekväma stunder

Skulle äta middag och kolla på någon film. Först tänkte jag kolla på Moyashimon, men då kom jag på att min granne kanske kunde se det. Sen skulle jag kolla på Goodbye CP, men jag märkte att det inte var en middagsfilm. Sen skulle jag läsa Homunculus, men sen så började huvudkaraktären äta sin egen sperma. Efter det så satt jag ensam och bara åt. Låt relaterad. Kände mig ensam när jag åt.

Jag gjorde den här serien idag. Tog ett klipp istället för musik eftersom alla antagligen inte sett G-Gundam (inte ens jag har). Egentligen så var det inte Burning Finger eller Burning Gundam i Japan, utan God Finger och God Gundam. Antagonisten hade också Devil Gundam istället för Dark Gundam. Murrikanerna tyckte att det inte var ok att ha med religion.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Har spelat CV - CoD i 4 timmar nu. Känns som 10. Först så trodde jag att spelet prioriterade kvantitet över kvalitet, men 20 minuter in märkte jag att inget utom soundtracket prioriterades. Aja, dags att lista saker jag inte tycker om om spelet: för linjärt, bara korridorer som aldrig delar sig till mer än 2 vägar, kameran fuckar dig ofta eftersom fiender anfaller från platser du inte kan se och du inte ens får en ljudvarning, stridsmekaniken är 10 år för gammal, spel som det första DMC utklassar det, dålig vapenvariation, den bästa strategin är i princip allltid fyrkant x2 O med svärd/yxa eller fyrkant x4 O med nävar, dålig fiendevariation,kontroller som är omöjliga att vänja sig vid, dum handling, dum hantering av bud-buds (de kan öppna olika saker och göra att du hoppar längre etc., men för att byta måste du gå in i startmenyn, en undermeny, välja din bud-bud och sedan bekräfta) och en aldeles för enkel svårighetsgrad. Soundtracket är iallafall riktigt bra.

Min internetuppkoppling dog några timmar idag. Jag var tvungen att läsa. Har fortfarande inte läst ut 1984. Besviken på den boken. Den hade bra saker, men de var dåligt hanterade.

Idag hände samma sak med blixtarna och solen. Jag föredrar när det regnar, för då blir det inte lika varmt och man kan sitta och vara comfy.

13/07 -12 23:29 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Gorde precis ett meldey disney cod battlefield halo m.m.

http://www.youtube.com/watch?v=hxT9hITt6_s

14/07 -12 20:06 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Satt uppe hela natten igår och kollade på Breaking Bad. Brukar inte titta på vanliga tv-serier eftersom episoderna är nästan 50 minuter och de brukar ha så många säsonger. Det är lite avskräckande att behöva ladda ned/köpa 12 säsonger av Lost för att se allt. Jag har bara sett igenom 2 stycken serier, den ena var Fawlty Towers och den andra vill jag inte säga efterssom det var Star Trek. Låt relaterad. Breaking Bad är platinum great.

Varför har inte Sonic Generations droppat i pris än? Jag har inte råd att betala mer än 200 för spel, varför kan det inte sänkas efter 9 månader? Jag kan inte tänka mig att det var ett speciellt populärt spel, det är ju inte fuckign Skyrim. Shit, såg precis att Binary Domain har droppat till 200, men inte Asura's Wrath. Finns det verkligen så många som köper ett spel som endast består av QTEs? King of Fighters XIII är fortfarande över 300 också. Jävla mexikaner.

Mer pengaklagande. Varför är alla Atelierspel så dyra här i sverige? I amerika iaf kan man köpa både Rorona och Totori för under 20 USD. Här i Sverige är omöjliga att hitta och om man nu hittar dem så kostar de inte en krona under 350. Fucking varför? Är det verkligen så populärt med söta flickor? De flesta vet inte ens vilka de är. Jag tror inte någon på fnu vet vilka som gjort spelen eller kan nämna deras andra stora JRPGserie. Samma gäller Yakuza 3 och 4. Fucking Gamestop har inte ens en hylla för PS3spel som börjar på Y. Länk relaterad. Liksom bild relaterad är Yuru Yuri är kawaii som fan. Speciellt Yui. Skulle kunna ha en 10-timmars loop av 0:43-0:48
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Tydligen blir det bildfel om man tar källbilder från -boorus.

Enda anledningen att jag klagade var att jag var ute och skulel köpa spel. Ute på internet alltså. Egentligen skulel jag bara ha Rayman Origins, men köpte med Dodonpachi Resurrection och F.E.A.R. 2. Ser mest fram emot Dodonpachi. Älskar STGs, men jag är så dålig på dem. Jag klarade dock nästan Deathsmiles utan att skadas en gång.
NVM, kan inte betala med postförskott. Trodde det var en annan affär jag hade handlat på innan, men jag hade fel. Låt relaterad, borde vara självförklaerlig.

14/07 -12 20:21 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Satt uppe hela natten igår och kollade på Breaking Bad. Brukar inte titta på vanliga tv-serier eftersom episoderna är nästan 50 minuter och de brukar ha så många säsonger. Det är lite avskräckande att behöva ladda ned/köpa 12 säsonger av Lost för att se allt. Jag har bara sett igenom 2 stycken serier, den ena var Fawlty Towers och den andra vill jag inte säga efterssom det var Star Trek. Låt relaterad. Breaking Bad är platinum great.

Varför har inte Sonic Generations droppat i pris än? Jag har inte råd att betala mer än 200 för spel, varför kan det inte sänkas efter 9 månader? Jag kan inte tänka mig att det var ett speciellt populärt spel, det är ju inte fuckign Skyrim. Shit, såg precis att Binary Domain har droppat till 200, men inte Asura's Wrath. Finns det verkligen så många som köper ett spel som endast består av QTEs? King of Fighters XIII är fortfarande över 300 också. Jävla mexikaner.

Mer pengaklagande. Varför är alla Atelierspel så dyra här i sverige? I amerika iaf kan man köpa både Rorona och Totori för under 20 USD. Här i Sverige är omöjliga att hitta och om man nu hittar dem så kostar de inte en krona under 350. Fucking varför? Är det verkligen så populärt med söta flickor? De flesta vet inte ens vilka de är. Jag tror inte någon på fnu vet vilka som gjort spelen eller kan nämna deras andra stora JRPGserie. Samma gäller Yakuza 3 och 4. Fucking Gamestop har inte ens en hylla för PS3spel som börjar på Y. Länk relaterad. Liksom bild relaterad är Yuru Yuri är kawaii som fan. Speciellt Yui. Skulle kunna ha en 10-timmars loop av 0:43-0:48
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Tydligen blir det bildfel om man tar källbilder från -boorus.

Enda anledningen att jag klagade var att jag var ute och skulel köpa spel. Ute på internet alltså. Egentligen skulel jag bara ha Rayman Origins, men köpte med Dodonpachi Resurrection och F.E.A.R. 2. Ser mest fram emot Dodonpachi. Älskar STGs, men jag är så dålig på dem. Jag klarade dock nästan Deathsmiles utan att skadas en gång.
NVM, kan inte betala med postförskott. Trodde det var en annan affär jag hade handlat på innan, men jag hade fel. Låt relaterad, borde vara självförklaerlig.


U mad?.
Lost har bara 6 säsonger lol...

14/07 -12 21:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:


>inkorrekt användning av u mad
>vet inte hur man talar hyperboliskt
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

16/07 -12 16:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Wii U.

Nintendo bryr sig inte om grafik och de kommer inte heller investera pengar i något de inte bryr sig om. Därför kommer inte prestandan de visar upp vara något att hänga i granen.


:D

16/07 -12 18:31 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Såg precis EX-säsongen av Carnival Phantasm. Det var inte riktigt en säsong, utan ett avsnitt, men det kallas säsong ändå. Hade aldrig hört om den förrän för någon vecka sedan, var den bara med på blu-rayskivorna eller något sådant? Den var inte riktigt lika bra som de andra avsnitten, men den hade några bra saker. Bilder relaterade.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Har Lillgamesh alltid visat magen? För det är kinda gay.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Är det där Kiritsugu? Han har inte vart med i CP än och F/Z har blivit populärt nu efter att den animerades så...
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Näää, med den rösten måste det ju vara Shirou.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Fuck, det var Nasu.

Shiki slogs aldrig ens mot servants. Debatten kommer aldrig sluta. Därför kan jag debattera lite här. Först och främst måste vi veta vilken Shiki vi pratar om. Tohno skulle inte klara det. Nanaya och Ryougi skulle ha en chans beroende på vem de mötte (skulle vinna mot fake assassin t.ex., men inte någon lancer). Jag har glömt namnet, men det fanns någon Shiki i KnK som är kapabel att döda koncept vilket innbär att servants kan dödas. Nasu själv har inte gått in mer på det och har i princip sagt "fuck er alla, ORT är bäst". Sen så har han aldrig följt upp Notes med någonting. Det senaste han gjorde var att förstöra den bästa karaktären i Tsukihime (Aoko), vilket var hemskt.

Den hade inga mollusker heller.
Hörde förresten att det skulle bli något nytt Fate-relaterat projekt (jag hörde det för någon månad sen så det är helt gammalt och irrelevant nu). Alla, inklusive mig krämade byxan i hopp om att det var en animerad Heaven's Feel. Sen så kom jag ihåg att senaste gången TM annonserade en stor Fatesak så visade det sig vara en Sabernendo. Vet inte varför Saber får så mycket uppmärksamhet, visst hon är bästa shippen i FSN, men inte bästa flickan (Taiga, Ilya och Caster är), inte sötaste flickan i nasuverse (White Len, Kohaku och Ryougi Shiki är) och defenitivt inte bästa karaktären i FSN (Kirei, Shinji och Lancer är).

Har jag någonsin berättat om hur jag introducerades till nasuverse? Nej, det har jag inte, för jag tror inte någon skulle bry sig. Det började med att jag var runt 11 och höll på med M.U.G.E.N., ett fightingspel för PC där man kan modifiera allt. Det var som fightingspelsversionen av foobar2000. Så när jag laddade ner karaktärer så hittade jag några från Melty Blood, och jag tänkte, varför inte? Några år senare när jag tappat intresset av mugen så laddade jag ned Melty Blood - Actress Again till PS2 (det hade bara släppts i japan) och till min egna förvåning blev det ett av mina favoritfightanspel.
  Senare på kvällen så var jag mig själv och letade upp melty blood på sadpanda (inte riktigt, jag visste inte om x-et på den tiden), men hittade nästan ingenting. Jag såg då att det även fanns tsukihime inom parantes i namnet, så jag antog att den som hade gjort det hette så. är jag sökte på gallerier med det så hittade jag endast en och det var en bok med skisser från spelet i. Jag gillade den (fuck, kan man skriva det utan att låta creepy?). Jag gick inte in på spelet självt, för jag visste inte att det var en VN på den tiden och jag hade haft några otrevliga erfarenheter med spelgallerier (kom ihåg att jag var ung. Det var på den tiden där jag blev avtänd av småsaker som ahegao(jag blandar fortfarande ihop det med ahoge), dfc eller traps. Jag klarar fortfarande inte av futa av någon anledning).
  I vilket fall som helst, jag undersökte lite och fick reda på att det var en VN. Då så visste jag inte ens vad en VN var och jag fick inte reda på det på ett tag. Jag avvaktade ett tag och fick sedan se att FSN skulle vara en bra entry-level VN. Så jag laddade ner den och började läsa. Jag började i December 2010. Sedan hade jag läst ut den runt Februari och började på Higurashi no Naku Koro ni vilket jag också tyckte om.

Det ni bör ha lärt er av detta är att animeversionerna av Fsn, Tsukihime, Higurashi och Umineko är dåliga och att Saya no Uta är mycket bättre än alla de VNs jag nämnt hittills.

Låt relaterad. Blev ganska långt om bara en sak. Låt även relaterad till den saken.


Fy fan vad jag hatar Simple Plan. Varför är de fortfarande relevanta? De var inte bra fär 7-8 år sedan och de är DEFENITIVT inte bra nu. Summer Paradise är tamejfan en av de sämsta låtarna jag någonsin hört.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar