Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



3ds tips

Svara
30/07 -12 23:19 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Jag ska kanske köpa 3ds, men jag vill veta mer om vad ni andra tycker om den, skriv gärna vad som är bra med den, och vad ni inte gillar! (om ni äger en)

30/07 -12 23:27 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

+Bra spel,billig,man kan filma med den.
-dåligt online,uppdaterar nästan alldrig deras e-shopp sida,3dn är inte bra om man lider av huvudvärk(3dn är inget och ha annars också).

30/07 -12 23:45 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.

31/07 -12 00:31 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

LegoLasse skrev:
+Bra spel,billig,man kan filma med den.
-dåligt online,uppdaterar nästan alldrig deras e-shopp sida,3dn är inte bra om man lider av huvudvärk(3dn är inget och ha annars också).


Jag testade 3ds på media markt och hade på 3d. Jag fick ont i ögonen och fick tårar, så du har nog rätt när du säger att  3dn är inte så bra. Man köper ju konsolen för spelen, inte för 3dn

31/07 -12 00:36 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.


Jo det finns asmånga tillexempel super mario 3d land, mario kart 7, the legend of zelda ocarina of time 3d, ridge racer, need for speed the run, star fox 64 3d, kid icarus uprising, mario tennis open, spider-man edge of time, mario and sonic at the london olmpic games 2012, the amazing spider-man, och många fler. :P

31/07 -12 10:31 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.

Skämtar du?

31/07 -12 18:15 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nisse2000 skrev:


Det enda spelet du nämnde som är värt att köpa är Uprising och det är inte värt att köpa en hel 3DS för. Jag kan slå vad om att du inte spelat alla bra spel på de konsoler du har heller.

LegoLasse skrev:


Självklart inte. Det finns en del spel i utveckling nu, men det är dumt att köpa 3DS redan nu om du vill ha dem.

31/07 -12 22:03 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Nisse2000 skrev:


Det enda spelet du nämnde som är värt att köpa är Uprising och det är inte värt att köpa en hel 3DS för. Jag kan slå vad om att du inte spelat alla bra spel på de konsoler du har heller.

Det finns många bra spel, inte bara uprising. Super mario 3d land har tillexempel fått 90 på gamerankings...

31/07 -12 23:30 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nisse2000 skrev:


Aw snap, inte förrän nu hade jag märkt att du hade skrivit något. Det är bättre om du skriver efter citatrutan.

Många av spelen är rehashar av gamla spel och populär åsikt har ingenting med kvalitet att göra om du ska gå efter det kan du lika gärna fråna någon slumpad person på gatan. Jag bara säger vad jag tycker här.

02/08 -12 10:17 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Nisse2000 skrev:


Aw snap, inte förrän nu hade jag märkt att du hade skrivit något. Det är bättre om du skriver efter citatrutan.

Många av spelen är rehashar av gamla spel och populär åsikt har ingenting med kvalitet att göra om du ska gå efter det kan du lika gärna fråna någon slumpad person på gatan. Jag bara säger vad jag tycker här.

Men har du någon anledning överhuvud taget att tycka att  tillexempel super mario 3d land inte är bra. Det har ju bara fått bra kritik...

02/08 -12 11:55 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nisse2000 skrev:


Det kändes stagnant, nästan som om det bara var en bärbar expansion till Galaxy. Om det är det man vill ha så är det ok, men jag känner att jag vill ha något nytt efter 4 lika spel.

03/08 -12 19:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Klart du ska skaffa ett 3DS! Jag blev supernöjd när jag fick den! sköna kontrollers, grymma spel, bra tillbehör m.m. Absolut värt för priset. Kommer ta mig en evighet för att gå igenom vad som är bra med 3DS:et. Men se till att skaffa något bra spel samtidigt som du köper det. Finns ju spel för alla, allt från Mario Kart 7 till Resident evil!

Btw, daxter. Försöker du få han att inte skaffa 3DS elr?

03/08 -12 19:49 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Squirtle skrev:
Btw, daxter. Försöker du få han att inte skaffa 3DS elr?


Daxter_SSJ4 skrev:
Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.

(:


Personligen så tycker jag inte att handhållna konsoler är värda att köpa. Så nej, köp ett PS3 istället. Om du måste ha ett handhållet så ska det vara GBA c:

Coucou

03/08 -12 19:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Fix_d skrev:
Squirtle skrev:
Btw, daxter. Försöker du få han att inte skaffa 3DS elr?


Daxter_SSJ4 skrev:
Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.

(:


Personligen så tycker jag inte att handhållna konsoler är värda att köpa. Så nej, köp ett PS3 istället. Om du måste ha ett handhållet så ska det vara GBA c:


o_o
GBA är grymt, men vad hör det med 3DS att göra? Och alla som har ett 3DS kanske inte ville ha det för att det är handhållet, bro.

03/08 -12 19:55 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Squirtle skrev:
o_o
GBA är grymt, men vad hör det med 3DS att göra? Och alla som har ett 3DS kanske inte ville ha det för att det är handhållet, bro.

What? Du får gärna förklara vad du menar, jag fattar inte. :)

Han sa att han funderade på ett 3DS, jag sa åt honom att skaffa ett GBA istället.

Sista meningen får du som sagt gärna förklara. c:

Coucou

03/08 -12 19:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Fix_d skrev:
Squirtle skrev:
o_o
GBA är grymt, men vad hör det med 3DS att göra? Och alla som har ett 3DS kanske inte ville ha det för att det är handhållet, bro.

What? Du får gärna förklara vad du menar, jag fattar inte. :)

Han sa att han funderade på ett 3DS, jag sa åt honom att skaffa ett GBA istället.

Sista meningen får du som sagt gärna förklara. c:


Whatever...
Hade förväntat mig något lite annat från en forumsmoderator ;)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar