Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



3ds tips

Svara
03/08 -12 20:11 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:


Även om det är en bra idé att köpa ett GBA i teorin så är det inte det i praktiken. Enda sättet att köpa spel är via blocket/tradera och man kan emulera det på även de sämsta laptops som finns nu. Antog att Squirtles sita mening innebar att han ville ha spelen på 3DS på grund av spelen och inte något han kan spela när han åker flygplan.

Squirtle skrev:


Jag försöker få honom att vänta med att köpa 3DS eftersom det skulle innebära att fler spel släppts och priset sänkts på 3DSen.

03/08 -12 20:21 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Daxter_SSJ4 skrev:
Fix_d skrev:


Även om det är en bra idé att köpa ett GBA i teorin så är det inte det i praktiken. Enda sättet att köpa spel är via blocket/tradera och man kan emulera det på även de sämsta laptops som finns nu. Antog att Squirtles sita mening innebar att han ville ha spelen på 3DS på grund av spelen och inte något han kan spela när han åker flygplan.

Squirtle skrev:


Jag försöker få honom att vänta med att köpa 3DS eftersom det skulle innebära att fler spel släppts och priset sänkts på 3DSen.


Visst, bra sagt. lät ändå rätt negativt, liksom när du nekade till att Ocarina of time inte ens var ett bra spel så blev jag rätt chockad. Men alla har sina åsikter. ;P

03/08 -12 20:52 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Squirtle skrev:


OoT är ett bra spel, men alla har redan spelat det och om man inte har så är det väldigt enkelt att emulera, därför räknar jag det som ett spel som inte värt att köpa.

03/08 -12 23:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Daxter_SSJ4 skrev:
Squirtle skrev:


OoT är ett bra spel, men alla har redan spelat det och om man inte har så är det väldigt enkelt att emulera, därför räknar jag det som ett spel som inte värt att köpa.


Trodde att det iofs var olagligt :s
vet inget om det, men iaf... :s

17/09 -12 18:58 Nisse2000

Nisse2000

385 XP 70 inlägg

Fix_d skrev:
Squirtle skrev:
Btw, daxter. Försöker du få han att inte skaffa 3DS elr?


Daxter_SSJ4 skrev:
Vänta med att köpa den. Finns inte direkt några spel nu till den.

(:


Personligen så tycker jag inte att handhållna konsoler är värda att köpa. Så nej, köp ett PS3 istället. Om du måste ha ett handhållet så ska det vara GBA c:

jag har redan ps3

18/09 -12 20:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Daxter_SSJ4 skrev:
Squirtle skrev:


OoT är ett bra spel, men alla har redan spelat det och om man inte har så är det väldigt enkelt att emulera, därför räknar jag det som ett spel som inte värt att köpa.


Nej, sålde dåligt som fan på N64 versionen. Inte dåligt, bra ofc. Men när du säger alla så är det jävligt lite faktiskt. :s

18/09 -12 20:19 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Squirtle skrev:
Men när du säger alla så är det jävligt lite faktiskt. :s

idk bruh. Jag har aldrig träffat någon som gillar tv-spel som inte spelat OoT.

18/09 -12 21:43 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Squirtle skrev:
Men när du säger alla så är det jävligt lite faktiskt. :s

idk bruh. Jag har aldrig träffat någon som gillar tv-spel som inte spelat OoT.

Jag har aldrig spelat Zelda, och jag älskar TV-spel (:

Coucou

21/10 -12 12:40 xboxtim

xboxtim

919 XP 40 inlägg

Mitt tips är att du köper 3DS. Det kvittar om du köper vanliga eller XL. Det finns ganska bra spel, det ska komma bra spel och funktionerna är awesome. Du kommer älska StreetPass kan jag säga.

Det finns många bra spel du kan köpa som:

Ocarina Of Time 3D
Mario Kart 7
Super Mario 3D Land
New Super Mario Bros. 2
Kid Icarus: Uprising
Starfox 64 3D
Mario Tennis Open
Resident Evil: Revelations

och fler!

Xbox360
Halo är ägig
DS

22/04 -13 21:25 aha

aha

513 XP 21 inlägg

Jag funderar på att köpa antingen resident evil revelation eller heroes of ruin. Vad tycker ni?

http://www.youtube.com/channel/UC9xD2qdL-mp_...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar