Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Help - Fuska.nus egna hjälpklubb

Svara
20/08 -12 21:53 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Hej!
Jag har nu startat en klubb vid namn "Help". Denna klubb är tillgänglig för alla som känner att de behöver någon form av hjälp med sidan, till exempel med Fuska.nus spel och forumsektion. Självklart är du välkommen om du vill svara på dessa frågor, skriva tips om sidan till de som behöver hjälp, påpeka saker och 'möjligtvis' delta i tävlingar.

Välkommen till Help - Klubben för dig som behöver hjälp eller vill hjälpa andra!
Du hittar klubben här!



(:=           
):=
|:=

20/08 -12 23:04 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Kul att du vill hjälpa andra. Men personligen så tror jag inte att några nybörjare ens bryr sig om forumet eller att gå med i klubbar. Men vem vet. Btw varför har du en text på din press om vad man ska tänka på när man skickar in speltester? Du är väl inte ens moderator i den kategorin.. Eller ens någon i överhuvudtaget för den delen.

Wii U PS4 XBone PC

20/08 -12 23:23 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

MartinMilk skrev:
Kul att du vill hjälpa andra. Men personligen så tror jag inte att några nybörjare ens bryr sig om forumet eller att gå med i klubbar. Men vem vet. Btw varför har du en text på din press om vad man ska tänka på när man skickar in speltester? Du är väl inte ens moderator i den kategorin.. Eller ens någon i överhuvudtaget för den delen.


Indeed

Dafuq did i just read..

21/08 -12 06:39 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

MartinMilk skrev:
Kul att du vill hjälpa andra. Men personligen så tror jag inte att några nybörjare ens bryr sig om forumet eller att gå med i klubbar. Men vem vet. Btw varför har du en text på din press om vad man ska tänka på när man skickar in speltester? Du är väl inte ens moderator i den kategorin.. Eller ens någon i överhuvudtaget för den delen.

Nej, du har rätt jag är varken spelmoderator eller forummoderator på sidan. Syftet med klubben är för att hjälpa interesserade medlemmar som känner sig osäkra med något på sidan. Detta kan man framförallt se i forumsektionen då trådar placeras fel, nästan varje dag detta sker. I spelsektionen hittar man väldigt dålig kvalité på fusk och recensioner, nästan vartannat fusk, faktiskt. Om du bara kollar på lite fusk och recensioner till ett valfritt spel kan du troligen utan tvekan finna mycket dålig kvalité på dessa.

Angående min presentation: I spelsektionen hittar man så mycket 'skräp' som aldrig ens förtjänar att få bli publicerade på sidan. Jag tror att jag har anmält upp emot 30-35 av dessa och det gör att man känner besvikelse över att en sida som Fuska.nu innerhåller en sådan dålig kvalité på fusk och recensioner. Jag vill hjälpa och liva upp sidan igen, genom att hjälpa inskickaren med tips på hur man gör bra fusk med bra kvalité om att skicka in fusk.


Klubben är frivillig. Om man på något sätt inte gillar den behöver man inte kolla 'åt det hållet', helt enklelt.

(:=           
):=
|:=

21/08 -12 18:20 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

För att komma igång med klubben kan jag informera om en framtida tävling. När Help fått ihop mer än 7 medlemmar (dock inte med mig inräknat) tar tävlingen sin början. Om du ogillar att skriva och har dålig grammatik kan det däremot bli svårt att vinna, men nu måste jag informera om vad man exakt ska göra för att vinna priset, nämligen 10 kronor till valfri klubb...

För att delta ska du nämligen skriva guider till Fuska.nu, som nya medlemmar kan ta del av. Den som skriver flest och bäst vinner. Mer fakta hittar du på klubbens presentation som jag länkade till i första inlägget.

(:=           
):=
|:=

23/08 -12 20:14 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

lol dålig klubb

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

23/08 -12 20:22 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

OFWGKTA skrev:
lol dålig klubb

Förklara varför

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

23/08 -12 20:25 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

Lespooo skrev:
OFWGKTA skrev:
lol dålig klubb

Förklara varför

Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa.. tar bara längre tid om man ska skriva där istället för i meddelande till någon ansvarig

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

23/08 -12 20:28 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

OFWGKTA skrev:
Lespooo skrev:
OFWGKTA skrev:
lol dålig klubb

Förklara varför

Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa..

Det är egentligen inget särskilt krävande att gå med i en klubb, samt att det ofta går snabbare att få ett svar i ett aktivt gruppforum (som numera är sällsynta)

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

23/08 -12 20:32 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

Lespooo skrev:
OFWGKTA skrev:
Lespooo skrev:
OFWGKTA skrev:
lol dålig klubb

Förklara varför

Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa..

Det är egentligen inget särskilt krävande att gå med i en klubb, samt att det ofta går snabbare att få ett svar i ett aktivt gruppforum (som numera är sällsynta)

eller så frågar man en online ansvarig, bättre enligt mig och oftast så kan de säkert mer

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

23/08 -12 20:41 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

OFWGKTA skrev:
Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa..

Att kontakta en ansvarig på sidan behöver faktiskt inte alltid gå snabbare, har märkt. Under den tid som jag befunntit mig på Fuska.nu krävs en bra rubrik för att ens fråga ska besvaras. Det finns fler medlemmar som har tillgång till klubbforumet än de som kan läsa PM vilket betyder att det är större chans att någon svarar i ett forum, skapat för dessa frågor, istället för ett PM som bara en enskilld person kan se.
Dessutom behövs det kanske inte en moderator för att få svar på din fråga. Den är möjligtvis så lätt att en vanlig medlem kan svara på den, vilket vore bättre än att fråga en moderator som 'har mycket att göra'.

(:=           
):=
|:=

23/08 -12 20:54 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

Silver_ skrev:
OFWGKTA skrev:
Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa..

Att kontakta en ansvarig på sidan behöver faktiskt inte alltid gå snabbare, har märkt. Under den tid som jag befunntit mig på Fuska.nu krävs en bra rubrik för att ens fråga ska besvaras. Det finns fler medlemmar som har tillgång till klubbforumet än de som kan läsa PM vilket betyder att det är större chans att någon svarar i ett forum, skapat för dessa frågor, istället för ett PM som bara en enskilld person kan se.
Dessutom behövs det kanske inte en moderator för att få svar på din fråga. Den är möjligtvis så lätt att en vanlig medlem kan svara på den, vilket vore bättre än att fråga en moderator som b]'har mycket att göra'.[/b]

jag har bara varit medlem här någon timme, men av det jag sett så ser det nog inte ut att skrivas allt för många inlägg och så vidare här som de ansvariga måste hålla koll på. kollar man på senaste fusken och guiderna så ser det inte ut att vara överflöd där heller

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

23/08 -12 21:03 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

OFWGKTA skrev:
Silver_ skrev:
OFWGKTA skrev:
Därför att om man behöver hjälp med sidan så kan man lika gärna dra iväg ett meddelande till någon av de ansvariga för sidan istället för att hålla på å joina klubb å masa..

Att kontakta en ansvarig på sidan behöver faktiskt inte alltid gå snabbare, har märkt. Under den tid som jag befunntit mig på Fuska.nu krävs en bra rubrik för att ens fråga ska besvaras. Det finns fler medlemmar som har tillgång till klubbforumet än de som kan läsa PM vilket betyder att det är större chans att någon svarar i ett forum, skapat för dessa frågor, istället för ett PM som bara en enskilld person kan se.
Dessutom behövs det kanske inte en moderator för att få svar på din fråga. Den är möjligtvis så lätt att en vanlig medlem kan svara på den, vilket vore bättre än att fråga en moderator som b]'har mycket att göra'.[/b]

kollar man på senaste fusken och guiderna så ser det inte ut att vara överflöd där heller

Jag kan nämna att det finns så mycket mer fusk som inte godkänns. Om jag har uppfattat det rätt så är det drygt lite mer än hälften.


eller så frågar man en online ansvarig, bättre enligt mig och oftast så kan de säkert mer

Jag kan garantera att du kommer att vissa moderatorer kommer 'ta lång tid på sig' att svara. Du får gärna prova och om du känner dig bekvämare med det sättet behöver vi självklart inte ens diskutera mer om saken.
Jag vill bara säga att du är välkommen till klubben i framtiden om du skulle känna att det behövs.

(:=           
):=
|:=

23/08 -12 21:24 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Silver_ skrev:
Jag kan nämna att det finns så mycket mer fusk som inte godkänns. Om jag har uppfattat det rätt så är det drygt lite mer än hälften.

Nja, personligen godkänner jag nog mellan 10-15% av alla fusk jag rättar, om ens det. Men det skiljer sig moderatorerna emellan.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

23/08 -12 21:36 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

OFWGKTA: Förresten, om du endast varit medlem i några timmar tror jag inte att du har så mycket erfarenhet av hur aktiviteten kring crewet är. Det är ju i och för sig rätt så bra angående detta men jag tror nog inte att det går snabbare att få svar via PM exempelvis under morgonen.

(:=           
):=
|:=

23/08 -12 22:19 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

Silver_ skrev:
OFWGKTA: Förresten, om du endast varit medlem i några timmar tror jag inte att du har så mycket erfarenhet av hur aktiviteten kring crewet är. Det är ju i och för sig rätt så bra angående detta men jag tror nog inte att det går snabbare att få svar via PM exempelvis under morgonen.

nej och då lär det nog inte gå snabbare att få svar i eran klubb på morgonen lol

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar