Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Need for Speed - Nytt spel

09/10 -12 23:54 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Som en del av er kanske vet så släpps Need for Speed: Most Wanted om bara ett par veckor (den första november). Visst ser det intressant ut om man kollar på det, och det verkar få riktigt grym grafik och kan nog bli ett toppenspel.

Men det verkar som Electronic Arts kollar ännu längre, och nu söker deras Göteborg-avdelning nya utvecklare och designers för att utveckla ett nytt Need for Speed-spel. Det är för den delen inte ett fåtal personer som söks, utan det är personer till sexton olika tjänster. Detta känns givetvis intressant, och de tjänster som eftersöks är följande:


• Art Director
• Audio Designer
• Audio Engineer
• Build Engineer
• Creative Director
• Development Director
• Gameplay Designer
• Lead Artist
• Online Engineer
• Producer
• QA Analyst
• Software Engineer
• Technical Director
• Tools Software Engineer
• Vehicle Arist
• VFX Artist


Detta känns givetvis jätteintressant, och att man väljer att bygga ut i Sverige känns också roligt. Mer information finns på Electronic Arts sida. Men det hela väcker även en hel del tankar och funderingar...

Om du skulle utveckla ett spel i Need for Speed-serien, hur skulle det då se ut? Vad har ni för förhoppningar på Need for Speed: Most Wanted som släpps om någon månad? Hur ser framtiden ut för Need for Speed-serien? Det finns gott om funderingar som går att diskutera!

10/10 -12 07:35 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag känner att jag skulle kunna vara en utmärkt Creative Director. Även om jag skulle vara väldans bra på även allt annat är det det jag skulle briljera i.

10/10 -12 22:23 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Meh... NFS har gått i grunden sen de började med vanlig course-racing. Det enda som gjorde att NFS verkligen stack ut från resten av alla bilspel var ju själva street-racing delen, den fria världen samt äckligt snabba bilar.

Jag känner att Most Wanted kommer bli en lika stor flopp och Hot Pursuit remaken. Hur de än vrider och vänder på den här remaken så kommer den aldrig ta originalet som troligen än idag har den mest underbara storyn i något bilspel.

"I want every single unit after the guy..."
"Everyone?"
"EVERYONE!!!!"

Minnen :')

What can i say i´m a bad man.

26/02 -13 14:12 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Vill ha det! Men Monster Hunter Ultimate släpps typ samtidigt. Och sen släppa Lego City Undercover också.. Urgellburglel!!

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar