Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



First Impression of Black Ops 2?

Svara
13/11 -12 23:06 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Hejsan!

Igårkväll öppnade Webhallen portarna för deras besökare som ville ha det nya spelet, Black Ops 2. Man har sett bland annat machinema och tejbz som kört en massa livestreams när dem kör Black Ops 2.

Då har jag ett par frågor till er här på fuska.nu.

Har ni köpt Black Ops 2 eller tänkt köpa det?
Om inte, varför?
Om ni har köpt och/eller kört Black Ops 2, vad tyckte du? Bättre/sämre?
Övriga synpunkter på spelet?

Själv hade jag det hemma idag och har kört lite av allt och finner det roande och helt klart bättre än föregångarna. Det som jag saknar är att Team Tactical verkar inte längre finnas kvar vilket som är ganska synd. Det kommer nog ta en stund att lära sig hur allt fungerar och hur banorna ser ut samt hur alla vapen presterar.



Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

13/11 -12 23:11 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

DarknessSky skrev:
Hejsan!

Igårkväll öppnade Webhallen portarna för deras besökare som ville ha det nya spelet, Black Ops 2. Man har sett bland annat machinema och tejbz som kört en massa livestreams när dem kör Black Ops 2.

Då har jag ett par frågor till er här på fuska.nu.

Har ni köpt Black Ops 2 eller tänkt köpa det?
Om inte, varför?
Om ni har köpt och/eller kört Black Ops 2, vad tyckte du? Bättre/sämre?
Övriga synpunkter på spelet?

Själv hade jag det hemma idag och har kört lite av allt och finner det roande och helt klart bättre än föregångarna. Det som jag saknar är att Team Tactical verkar inte längre finnas kvar vilket som är ganska synd. Det kommer nog ta en stund att lära sig hur allt fungerar och hur banorna ser ut samt hur alla vapen presterar.

Tänkte först inte köpa det men råkade gå in på elgiganten så kostade det bara 500 så köpte det. Det är riktigt bra bättre än de andra. Någon som kör black ops 2? Har nästan inga som kör det på min friendlist de kanske inte skaffat det än? Skicka iväg ett medelande om någon vill lira med skype. Du måste va bra och ha mycket swag

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

14/11 -12 13:46 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

''Om inte, varför?''


Call of duty 4 var revolutionen av cod-eran. Sedan dess har det planat ut.
WaW - inte så förtjust, gillade zombie.
Mw2 - här märktes det att det är cod har gått för att göra spel till konsoler och pc i andrahand. Tok för enkelt o hjärndött för pc.
BO: Sista cod jag köpte, riktigt buggat och var en massa krångel för pc. Kändes som dom inte ens testat pc-verisionen själva.

Spelade Mw3 gratis över en helg. Riktigt klumpigt men lätt.

BO2? Jag har inte testat det, men har inte höga förväntningar.

Enligt mig, samma spel sen 4an, men olika skins, banor och killstreaks.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

14/11 -12 16:26 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Tycker vi ska jämföra BO2 med Battlefield 1942 som nyligen blivit lanserat som gratisvara hos EA Origin.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

14/11 -12 17:27 Zeche

Zeche

390 XP 86 inlägg

gosseN skrev:
DarknessSky skrev:
Hejsan!

Igårkväll öppnade Webhallen portarna för deras besökare som ville ha det nya spelet, Black Ops 2. Man har sett bland annat machinema och tejbz som kört en massa livestreams när dem kör Black Ops 2.

Då har jag ett par frågor till er här på fuska.nu.

Har ni köpt Black Ops 2 eller tänkt köpa det?
Om inte, varför?
Om ni har köpt och/eller kört Black Ops 2, vad tyckte du? Bättre/sämre?
Övriga synpunkter på spelet?

Själv hade jag det hemma idag och har kört lite av allt och finner det roande och helt klart bättre än föregångarna. Det som jag saknar är att Team Tactical verkar inte längre finnas kvar vilket som är ganska synd. Det kommer nog ta en stund att lära sig hur allt fungerar och hur banorna ser ut samt hur alla vapen presterar.

Tänkte först inte köpa det men råkade gå in på elgiganten så kostade det bara 500 så köpte det. Det är riktigt bra bättre än de andra. Någon som kör black ops 2? Har nästan inga som kör det på min friendlist de kanske inte skaffat det än? Skicka iväg ett medelande om någon vill lira med skype. Du måste va bra och ha mycket swag

Jag hoppas verkligen att du skojar när du säger "ha mycket swag"..

"You see those warriors from Hammmerfell? They have curved swords. Curved. Swords."

14/11 -12 19:37 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Zeche skrev:

Jag hoppas verkligen att du skojar när du säger "ha mycket swag"..

Swag är inget att skoja om...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

14/11 -12 22:02 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Mal_ganis skrev:
Zeche skrev:

Jag hoppas verkligen att du skojar när du säger "ha mycket swag"..

Swag är inget att skoja om...

Precis swag är skit coolt inget man skämtar om.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

15/11 -12 07:09 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Skaffar det möjligtvis till Wii U men endast för att se hur det är online. Förövrigt så ogillar jag cod skarpt.

Wii U PS4 XBone PC

15/11 -12 20:46 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag ogillar COD extremt mycket, så nej, jag har det inte. Tänker inte heller skaffa det. Kanske om det dyker upp på ebay för en krona eller så.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

15/11 -12 22:32 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

CoD är CoD, man kan inte ändra mycket på något som redan har sin "gimmick". CoD har alltid haft en hög turfaktor, unga spelare, vuxna spelare, nördar, campers och en nu för tiden så är dess community mestadels folk som tar spelet för seriöst och ungar under 14 år.

Jag spelar CoD endast för tidsfördriv, och jag tycker att det funkar helt okej. Om man ska köpa CoD ska tycker jag inte att man ska förvänta sig mycket mer än just det jag menar, tidsfördriv.

What can i say i´m a bad man.

16/11 -12 03:17 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

the_Link96 skrev:

Jag spelar CoD endast för tidsfördriv,


No fucking shit sherlock? Menar du att dina timmar då du lirar *edit* Tetris ska ha någon avgörande mening inom ditt liv?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

16/11 -12 15:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Mal_ganis skrev:
the_Link96 skrev:

Jag spelar CoD endast för tidsfördriv,


No fucking shit sherlock? Menar du att dina timmar då du lirar Bf3 ska ha någon avgörande mening inom ditt liv?


Värst vad du är munter då.

OnT: Nej tänker inte köpa det. Har ungefär 5 spel jag ska spela igenom.

16/11 -12 18:28 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Mal_ganis skrev:
the_Link96 skrev:

Jag spelar CoD endast för tidsfördriv,


No fucking shit sherlock? Menar du att dina timmar då du lirar Bf3 ska ha någon avgörande mening inom ditt liv?


Med "tidsfördriv" menar jag att jag inte kör seriöst längre. Jag spelar endast CoD när jag inte har något viktigare för mig och jag bryr mig varken om K/D eller win/loss ratio, vilket jag gjorde under tiden då MW2 var nytt.

Lirar för övrigt inte BF3 och jag är lite nyfiken på vart du fick det ifrån eftersom det här är... du vet.. en tråd som rör sig runt cod, i ett cod forum.

What can i say i´m a bad man.

16/11 -12 20:14 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

the_Link96 skrev:

Med "tidsfördriv" menar jag att jag inte kör seriöst längre. Jag spelar endast CoD när jag inte har något viktigare för mig och jag bryr mig varken om K/D eller win/loss ratio, vilket jag gjorde under tiden då MW2 var nytt.

Lirar för övrigt inte BF3 och jag är lite nyfiken på vart du fick det ifrån eftersom det här är... du vet.. en tråd som rör sig runt cod, i ett cod forum.



Statwhores bör aldrig kalla sig för "pro gamers", sådana som ni som jag aldrig vill lira med.

Editerade så du hade tetris istället, nöjd? Förväxlade dig med någon annan på forumet men nu så är det fixat!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

18/11 -12 10:53 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Mal_ganis skrev:
the_Link96 skrev:

Med "tidsfördriv" menar jag att jag inte kör seriöst längre. Jag spelar endast CoD när jag inte har något viktigare för mig och jag bryr mig varken om K/D eller win/loss ratio, vilket jag gjorde under tiden då MW2 var nytt.

Lirar för övrigt inte BF3 och jag är lite nyfiken på vart du fick det ifrån eftersom det här är... du vet.. en tråd som rör sig runt cod, i ett cod forum.



Statwhores bör aldrig kalla sig för "pro gamers", sådana som ni som jag aldrig vill lira med.

Editerade så du hade tetris istället, nöjd? Förväxlade dig med någon annan på forumet men nu så är det fixat!



Jag råkade vara en vinnarskalle då och jag gjorde allt för att vinna samt dominera matcherna. Om det går åt andra hållet så blev jag förbannad och om det går till överdrift så ragequitade jag. Det gjorde att win/loss kampen var lite tuffare. Men som jag nämnde tidigare så bryr jag mig inte längre om något av dem och spelet blir faktist mycket roligare om man lägger sina stats åt sidan.

Dock så har jag, som många andra inte gjort än, fattat hur extremt stor turfaktor CoD har och det gör att "pro gamers" inte existerar när det gäller CoD serien. Jag spyr med glädje på youtube och dess commentators.

Tetris å andra sidan kräver väldigt mycket skicklighet, framför allt så krävs det att man är snabbtänkt och förmågan att kunna se vart de kommande block ska placeras.

Jag har för övrigt inga problem med din åsikt och jag skulle aldrig tvinga någon att spela med mig.

What can i say i´m a bad man.

18/11 -12 15:39 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

the_Link96 skrev:

Dock så har jag, som många andra inte gjort än, fattat hur extremt stor turfaktor CoD har och det gör att "pro gamers" inte existerar när det gäller CoD serien. Jag spyr med glädje på youtube och dess commentators.


wat.

Så fps spel är bara tur baserat? Antar att bf3, CS och UT också är beroende på hur mycket tur du har?

CoD har inget att göra med tur, om du inte är komplett jävla hjänrdöd och springer runt och gör l33txh4xx0r 360noscopes så förstår jag inte hur folk kan gå 1.0 i K/D.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar