Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bo2 class

19/11 -12 07:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Hej jag har nyligen gjort en tråd om roliga klasser till mw3 för att jag hade trötnat på det. Men nu så har jag skaffat Black ops 2 så nu vill jag vet vilka klasser ni använder. Det kan var kuliga klasser det kan var grymma m.m Förklara också gärna varför ni gillar den härklassen och varför du kör med just den där saken : )

19/11 -12 20:52 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Vector evo

Drf

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

15/12 -12 21:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Det här är en ganska rolig klass men ska ni ha en klass till att typ få swarm och spnt så ska ni inte använda den här. Men vill ni ha en rolig klass så är det här en ganska rolig en :-) men iallafall så får du ha vilket vapen du vill fast det bästa ör nog en sub eller shotty för man springer så himla snabbt. Men sen så har du 6 st perks t.e.x som jag skulle ha haft.
Ghost,hardline
Toughness,fastmag
Tactical mask,dexterity.

Det som du nu ska göra är at plocka upp andras vapen så på det sättet så kan du ha 6 perks + ett eller tvåvapen med 3 attachment på så då springer du runt som nån supersoldar med ett jätebra vapen. Som sagt det är k te en klass som man ska gör bra med utan man ska ha kul med deb:-)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar