Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Subway surfers funkar inte

25/11 -12 18:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

På Google plays hemsida står det att man behöver en mobil med Android version 2.3.3 eller senare. Jag har en Samsung galaxy mini uppdaterad till 2.3.4 men jag kan inte ladda ner Subway Surfers. Varför inte?

25/11 -12 21:53 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Pudkip skrev:
man behöver en mobil med Android version 2.3.3 eller senare.


Pudkip skrev:
Jag har en Samsung galaxy mini uppdaterad till 2.3.4

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

25/11 -12 22:22 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Samsung Galaxy Mini använder sig av en ARMv6-processor som inte stödjs av den officiella Google Play-appen Subway Surfers. För att försöka förtydliga; alla applikationer kan inte köras på alla typer av processorer. Just Subway Surfers kan inte köras på ARMv6-processorer, vilket tyvärr Samsung Galaxy Mini är.

Så bara för att Android-versionen stämmer så är det mycket annat som måste stämma också. Framförallt är det processorn för att applikationen ens ska gå att ladda ner. Men för att den ska fungera rätt och bra så måste även applikationen vara anpassad för skärmupplösningen och vilka knappar enheten har.

Just Subway Surfers ser däremot ut, efter en snabb Google-sökning, som att det går att skaffa utanför Google Play. Den blir däremot inte officiell och har du inte laddat ner applikationer utanför Google Play tidigare så behöver du ändra en del inställningar.

26/11 -12 14:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

The_new_cake skrev:

Just Subway Surfers ser däremot ut, efter en snabb Google-sökning, som att det går att skaffa utanför Google Play.

Jag testade det, men det startade inte då. Antar att det har något med processorn att göra, som du skrev.

01/12 -12 00:13 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Mobilen är antagligen för dålig. Många spel på Google Play som Samsung Galaxy Mini inte klarar av

Fucking weebs...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar