Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Kontroll till datorn?

07/01 -13 16:00 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

Hej allihopa! Köpte mitt Playstation 3 igår och fick med en orginal dosa (Sonys egna). Innan jag åkte hem igen köpte jag en PS3/PC kontroll år Kjell och Kompany. När jag kom hem stoppade jag såklart i allt och började spela. Men sen när jag skulle spela MW3 på datorn tänkte jag ju på att man kan ju spela dator med kontroll! Så jag satta i och kollade lite på datorn hur man gjorde men funkade inte? (Laddade ner 32 bit som jag har)

Tacksam för svar!

Ps. Vilken dosa rekomenderar ni om jag ska köra med dom på datorn? Orginal eller 'pirat' dosa?

07/01 -13 16:28 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

wat? Om man ska ha en gamepad på datorn så föredrar jag PS3 med en enkel mini-USBsladd. Varför skulle någon vilja spela FPS utan M+KB förresten? Det är nästan lika dåligt som att spela RTS utan M+KB.

08/01 -13 16:46 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Varför skulle någon vilja spela FPS utan M+KB förresten?

Sluta utrota freekills nu :s

Men som sagt, att använda en kontroll i ett FPS spel på PC är lika dumt som att köra moppe på en crossbana.
Sen är jag fundersam på om du verkligen har Win7-32. Verkar väldigt konstigt med tanke på att enligt SweC så är majoriteten av de OS som köps nästan enbart 64-bit. Testa och se.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar