Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Behöver hjälp med en tjej..

10/01 -13 17:08 vetefan

vetefan

0 XP 1 inlägg

Hej, jag har nu varit kär i en tjej i snart i cirka 6 månader.. Vi båda går båda i 8an, i samma klass. Men problemet är att jag har ingen aning om hon verkligen är intresserad i mig, "på det sättet".
När vi var yngre så kommer jag ihåg att hon gillade mig, dock så var jag inte intresserad i henne då..
Jag har lätt för att prata med resten av tjejerna i klassen, men med henne så börjar jag prata fort och kollar ner i marken osv :/
Finns det något tecken på att hon är intresserad? Vissa säger att flickor ofta börjar fixa med håret när dom pratar med någon de gillar, och det gör hon.. Men kommer inte börja tro att hon är intresserad därför att hon rör lite på sitt hår.
Snälla, skriv något tecken eller sätt att få reda på att hon gillar mig :/

10/01 -13 17:39 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Tonårskärlek i all ära, fråga bara om hon vill hitta på något. Fara och fika, ut och gå, åka skidor. Testa, om hon är intresserad kommer hon haka på och vara engagerad. Sen är det väl bara att du får umgås med henne ett tag.

Snabbt svar: Nej inte direkt faktiskt, du får helt enkelt bli lite man.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

10/01 -13 18:06 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Smärtan av misslyckande är mindre än smärtan av ånger sörru.

11/01 -13 21:45 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Iaf de tjejer jag haft umgänge med gillar om man på något sätt berättar för de att man har känslor för de. Jag vet hur du tycker de är, jag har alltid varit blyg när de gäller tjejer men med åren så har jag lärt mig att man ska hellre berätta sina känslor än att hålla dom inne. Fast har du väldigt svårt att prata face to face så går det ju smsa eller använda facebook chatten men bäst om du kan lyckas prata med henne direkt.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

12/01 -13 11:20 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Köp dyra kläder och slå henne till henne på rumpan varje gång hon går förbi.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

12/01 -13 23:26 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Alltså.. att röra vid sitt hår betyder inte alls betyda att hon är intresserad. Däremot stämmer det ju att man kanske vill snygga till sig för den man gillar. Är du för blyg att ta det face-to-face, snacka med hennes polare. Försök luska fram lite info om henne, men gör det snyggt och inte för obvious, då kanske du uppfattas som konstig. Försök också att lägga blygheten åt sidan när du pratar med henne, att stirra ner i marken kanske ger henne fel budskap. Fan, kör bara. Nothing to lose

26/05 -13 16:23 manistheman

manistheman

7424 XP 484 inlägg

Ge upp, hon gillar dej förmodligen inte

I am not afraid to walk this world alone

26/10 -13 12:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Tjejer? Are yo fucking serious? Detta är fuska, vi är nördar inga kuratorer! De flesta här har nog aldrig ens fått ihop det med någon av det motsatta könet ändå! :P


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar