Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mario Kart U

26/01 -13 18:53 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Mario Kart kommer självklart komma till Wii U. Vi kommer se spelet under E3 i år på ett eller annat sätt. Vi kan nog räkna med det mesta från Mario Kart Wii och jag tycker nog vi kan hoppas på att det kommer ännu mer. Mer än så vet vi inte om spelet nu, och därför kan tankarna rulla fritt om hur nästa spel i serien kommer bli och vad som kommer finnas i det.

Vilka karaktärer kommer vara med? Vilka föremål hoppas ni på? Något speciellt ni räknar med i onlineläget? Hur kommer GamePaden användas? Vilka kontroller kommer man använda? Hur skulle ert nästa Mario Kart se ut helt enkelt?

26/01 -13 21:58 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag önskar mig ett stort utbud av banor, lite nya roliga föremål som man kan leka med under tiden som man ligger under tredje plats och helst väldigt många karaktärer samt bilar att välja mellan.

GamePaden tror jag kommer vara karta samt "item-hållare" men det kan ju även användas till annat. Jag kommer helt klart använda gamepaden just för att den ser ju otroligt händig och allmänt bekväm ut att använda.

Kommer helt klart köpa det, möjligtvis samtidigt som Wii U, beroende på vilket spel som kommer först Zelda eller Mario Kart. Men det jag nästan önskar mest av allt vore ett nytt Metroid! Jag saknar den serien där non-linear var ett faktum och man fick utforska i timmar.

What can i say i´m a bad man.

27/01 -13 11:54 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag kommer nog förr eller senare att skaffa ett Wii U och då blir nog det här ett av de första spelen jag kommer skaffa. Mario Kart 7 var min favorit än så länge, så om de fortsätter med något i den stilen blir jag riktigt nöjd. Jag hoppas på ett stort utbud av karaktärer samt ett stort utbud av banor. Jag hoppas att de tar med riktigt bra retrobanor också. Det vore ju också kul om utvalet av karaktärer var större än i Mario Kart Wii. Men bara att det är ett Mario Kart i HD gör mig redan förväntansfull. :)

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

27/01 -13 18:38 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Förhoppningsvis så kan man göra sina egna banor, men det är det mest troligen inte. Men tror annars att det kommer att vara ett typical mario kart spel med lite bättre grafik och såklart någon ''cool'' funktion med gamepadden som ingen egentligen kommer att använda. Wihu! Kommer iaf köpa det för att jag är en liten nintendo fanboy som kommer i byxan såfort det kommer ut något med en mario gubbe på.

Wii U PS4 XBone PC

27/01 -13 18:42 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag ser två saker som GamePaden skulle kunna användas till. Den ena är precis som the_Link96 säger... till föremål och karta. Den andra saken jag ser att den skulle kunna användas som är backspegel. Möjligtvis lägger man in både karta och backspegel i GamePaden.

Det ska iallefall bli intressant att se, och jag tror det kan bli riktigt bra!

28/01 -13 15:54 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

The_new_cake skrev:
Jag ser två saker som GamePaden skulle kunna användas till. Den ena är precis som the_Link96 säger... till föremål och karta. Den andra saken jag ser att den skulle kunna användas som är backspegel. Möjligtvis lägger man in både karta och backspegel i GamePaden.

Det ska iallefall bli intressant att se, och jag tror det kan bli riktigt bra!

Ja det låter som en exakt kopia av vad SEGA gjorde med sonic racing. Funkar helt ok men föredrar pro kontrollen endå :)

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar