Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Shin Megami Tensei x Fire Emblem

26/01 -13 19:53 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Efter att jag sa att Bayoneta 2 gjorde Wii-U värt att köpa såg jag den här trailern bland de relaterade videorna. De tankarna trailern gav mig var något i stil med "Fuck yes! Två av mina favoritserier i ett spel? Det här är ju fantastiskt! Men varför just de två förresten? De är ju helt olika... fuck yes ändå!" Och sen vet jag inte hur det ska kunan vara det minsta utmanande om man får ha både Hector och Hito-Shura.

27/01 -13 11:56 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag har inte spelat något av spel från någon av serierna. Jag antar att jag kanske borde göra det innan jag kan uttala mig något om det här...

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

27/01 -13 13:39 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Du borde spela båda serierna oavsett om du ska uttala dig eller inte.

27/01 -13 16:36 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Har testat Fire Emblem, och det gillade jag skarpt. Har däremot knappt varit i närheten av Shin Megami Tensei. Det ser däremot väldigt intressant ut.

Om jag skaffar ett Wii U så kan det mycket väl bli att man skaffar detta spelet också.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar