Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nytt Call of Duty

08/02 -13 20:19 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Activision kommer släppa ett nytt Call of Duty (vilket i sig kanske inte är helt oväntat) under 2013. Man har även nämnt att man är osäker på hur det kommer prestera på grund av osäkerhet med nya konsoler. De har däremot inte sagt vilka konsoler spelet skulle kunna tänkas komma till, men vi kan nog vänta oss att det kommer till de senaste konsolerna.

Vad har ni för tankar om det? Vad hoppas ni på att man lägger till och förbättrar mot tidigare spel? Kommer ni skaffa det?

08/02 -13 21:34 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Tyckte att de gjorde ett bra jobb med BLOPS2 campaign. Det var inte det bästa någonsin, men det var ett steg åt rätt håll. Förhoppningsvis så fortsätter de att gå åt samma håll i nyare spel.

Förövrigt tycker jag inte att det räcker med ett års utvecklande för att sammanställa ett spel av riktig bra kvalité.


Senast redigerat 08/02 -13 21:35

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

09/02 -13 00:10 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Inte direkt förvånad. Inget köp för mig i alla fall.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

09/02 -13 13:40 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Nonzi skrev:
Tyckte att de gjorde ett bra jobb med BLOPS2 campaign. Det var inte det bästa någonsin, men det var ett steg åt rätt håll. Förhoppningsvis så fortsätter de att gå åt samma håll i nyare spel.

Förövrigt tycker jag inte att det räcker med ett års utvecklande för att sammanställa ett spel av riktig bra kvalité.

Ett steg åt rätt håll? Det var otroligt linjärt dålig variation och den variationen som fanns kändes väldigt ofärdig och mesig. Call of duty campaign är så dålig så det svider i ögonen på mig.

Anywhore så hoppas jag på att se ett sant next gen multiplayer system! Kommer att köpa spelet på WiiU så hoppas på ett spel som kommer att prestera grymt bra.. Men ingenting jag förväntar mig för att.. ja det är cod :)

Gillade förövrigt black ops 2 även fast campaignen inte var det bästa så var det underhållande nog för att jag skulle orka sitta igenom den.

Wii U PS4 XBone PC

14/02 -13 11:55 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Allt jag ber om i nästa Call of Duty är att de slänger allt som har med E-sports i väggen.

What can i say i´m a bad man.

20/03 -13 21:09 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

Vad jag har hört så ska Activision gå ihop med Bungie och göra något slags halo/CoD hybrid, minns inte vart jag läste det men det ska kolla upp igen

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

24/03 -13 12:04 the_darkness

the_darkness

421 XP 33 inlägg

nissechrisse skrev:
Vad jag har hört så ska Activision gå ihop med Bungie och göra något slags halo/CoD hybrid, minns inte vart jag läste det men det ska kolla upp igen


Bungie äger inte Halo längre så dem skulle säkert bli stämda för att ha tagit från ett annat företags spel.


Senast redigerat 24/03 -13 12:06


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar