Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Challenge run

18/02 -13 00:25 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Vad ska jag göra?

Nuzlocke: Fångar den första Pokémon som man möter i ett "nytt" ställe. Om en Pokémon förlarar i strid så får man aldrig använda den mer. Om man inte har en Pokémon som kan lära sig ett HM man måste använda för att ta sig vidare, så har man förlorat.

Solo-Run: Använder endast en Pokémon i strid genom hela spelet. Man får fånga andra för att använda HM (såklart).

Monotype: Får bara använda en Pokémon-typ. Så länge alla Pokémon har en typ gemensam t.ex. alla har Fighting som första eller andra typ.



3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

18/02 -13 10:04 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Har redan fått svar från GameFAQs. Jag ska få 6 ägg/Pokémon och jag får endast använda de som han skickar. Jag får alltså inte fånga några andra. Om en förlorar i strid - kan jag inte använda den mer. Jag övertygade en polare att skicka 6 random ägg/Pokémon. Jag kommer köra på White.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar