Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Osu! Click-to-play rythm game!

21/03 -13 10:50 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Hittade detta spel av en ren slump, är mer än medveten om att vissa medlemmar känner till detta. Dock vill jag gärna sprida detta till alla som tycker om rytm-baserade spel, whatever om ni ser det som reklam. Jag marknadsför inte ett skit och spelet är gratis utan några förbindelser.

Osu! är ett click-to-play spel och kommer från DS-versionen Osu! Tatakae! Ouendan. Spelet består av tre olika element, att snabbt trycka på circlar som visas i takt med musik, dra en boll över ett möster samt att kunna snurra din muspekare så fort du bara kan, låter ganska löjligt eller hur?

Osu! är ett lätt att lära men ack svårbemästrat spel som kommer ge musikspels-älskaren många timmar att ödsla på detta. Ofta gäller maximal koncentration kombinerat med god reaktionsförmåga.

Osu! Laddar du ned här!
På deras hemsida kan du hitta allt du behöver såsom ytterligare beatmaps för låtar, skins för hur du vill att ditt spel ska se ut och mycket mer.

Ett exempel på hur en beatmap ser ut hittar ni här:



People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/03 -13 10:57 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Glöm inte att det finns ett Taiko no Tatsujin-läge också.


Personligen är jag inte riktigt ett fan av spelet. Känns bara fel att spela med datormus t.sk.f. EBA och Ouendan.


Senast redigerat 21/03 -13 11:00
21/03 -13 11:14 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:

Personligen är jag inte riktigt ett fan av spelet. Känns bara fel att spela med datormus t.sk.f. EBA och Ouendan.

Oftast slutar det med ragequit om sanningen skall fram.


Senast redigerat 21/03 -13 11:14

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

21/03 -13 14:55 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Man får inte glömma fruktläget eller multiplayer heller. Bild relaterad, jag vinner stenhårt.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Senast redigerat 21/03 -13 16:55
22/03 -13 16:06 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Min screenshot.

Watch Symphogear


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar