Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 17

21/04 -13 12:08 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Från att ha spelat online i Mass Effect 3 så vänder vi oss nu till mobilspelet Fruit Ninja.

Ninja? skrev:
Är du en ninja, eller är du inte det? Visa vad du går för i mobilspelet Fruit Ninja. Vinnaren är den som klarar av att förstöra flest frukter i en vanlig "Classic" omgång. Skulle två personer få lika många vinner den som postar sitt bidrag först.


Ditt bidrag, i form av bild eller video, måste vara postat i denna tråden innan söndagen den 28 april. Vinster delas ut senare under söndagen i samband med att nästa veckas utmaning publiceras. Lycka till!


Senast redigerat 26/04 -13 18:01
26/04 -13 16:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Vet inte om den gills, då man inte kan se om jag spelat i Classic mode, men...

26/04 -13 17:51 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Tycker att du ska lära dig att läsa innan du börjar med utmaningen. Ett liv under en omgång....

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/04 -13 17:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Var nog faktiskt jag som gjorde en dålig beskrivning, tanken var "en omgång totalt". Det vill säga; om man råkar förstöra en bomb eller missar tre frukter så har man förlorat (ett liv). Därför stämmer bidraget som Pudkip har skickat in.

Ber om ursäkt ifall det var dåligt förklarat, fick göra en del sista minuten förändringar i beskrivningen och ser ut som jag gjorde ett misstag.


På grund av det förlänger jag utmaningen, och ni har hela lördagen (det vill säga 12 timmar extra) på er att skicka in bidrag!

26/04 -13 18:22 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Aight.

i.imgur.com/866BL5J.jpg


Swag


Senast redigerat 26/04 -13 18:26

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar