Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Sommarutmaning: Juni

02/06 -13 13:59 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Vi har nu under sommaren inga månadsutmaningar, utan dessa har helt enkelt byts ut mot olika sommarutmaningar! Detta innebär att vi har lite annorlunda vinster. De kommer fortfarande pågå i en månads tid och fungerar förövrigt precis som vanliga månadsutmaningar.

Första utmaningen är en Super Mario-utmaning, och vinsterna är dubbla mängden XP denna månaden. Vinnaren får alltså 200 XP medan alla som deltar får 100 XP var!

Super Mario Stars skrev:
Super Mario är en klassiker, men vad händer när vi kombinerar alla stora Super Mario-spel? Ditt mål är att få så många Power Stars/Shine Sprites som möjligt i Super Mario 64, Super Mario Sunshine, Super Mario Galaxy och Super Mario Galaxy 2 gemensamt. Den som totalt har fått flest stjärnor vinner. Notera även att DS-versionen till Super Mario 64 är tillåten (stjärnorna i Super Mario 64 räknas bara en gång - så ingen anledning att spela båda). Skulle två personer få lika många så vinner den som lämnade in sitt bidrag först.


Ditt bidrag ska skickas in i form av en bild eller video i denna tråden. Tänk på att ditt användarnamn måste vara synligt på bilderna/videon så vi ser att det är du som genomfört utmaningen. Det är även viktigt att tänka på att utmaningen ska vara genomförd under spelperioden, du får alltså inte använda en gammal sparning. Ta därför en bild så vi ser när du började spela också. Ditt bidrag måste vara inne innan lördagen den 6 juli klockan 12:00. Vinnarna presenteras, och vinster delas ut, dagen därpå i samband med nästa sommarutmaning. Lycka till!

Tillägg: Får passa på att gratulera Chizu som vann förra månadens utmaning, och fick 100 XP! Övriga deltagare fick 50 XP var.


Senast redigerat 02/06 -13 14:01
06/07 -13 10:00 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

06/07 -13 11:16 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

06/07 -13 22:07 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag vill visa min Mii i nästa utmaning.
Vill ha wii sports igen, jag är ledsen över att jag inte kunde visa mina superba bowlingfärdigheter i den förra ;_;

07/07 -13 13:40 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Jag raceade SMG2 100% tidigare den här veckan. Det är 242 stjärnor.. vann jag?

... nej just ja jag är i administrationen.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

07/07 -13 14:34 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Bortsett från att du ingår i administrationen så gick tiden ut för att lämna in bidrag igår. Så det hade nog inte fungerat ändå.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar