Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Veckoutmaning: Vecka 25

16/06 -13 12:01 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Förra veckan blev det tyvärr ingen ny spelutmaning. Men nu är vi tillbaka med en ny utmaning i Wii Sports till Wii.

Bowling skrev:
Max-poängen i en bowling-match är 300 poäng, frågan är hur många poäng du kan få? I Wii Sports så kan du testa. Den som får flest poäng på en match vinner. Skulle två personer få ner lika många så vinner den som först postade sitt resultat på Fuska.nu. Lycka till!


Ditt bidrag måste vara postat i denna tråden innan lördagen den 22 juni klockan 12:00. Bidrag som kommit in efter det kommer inte kunna delta. Tänk på att ditt användarnamn ska vara synligt eller att vi på annat sätt kan bekräfta att det är du som genomfört utmaningen. Får återigen önska er alla lycka till!

20/06 -13 09:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Pudkip

Råkade trycka bort poängtavlan, hoppas den här bilden räcker.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

05/10 -13 10:56 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag får be om ursäkt till Pudkip, som inte har fått sina XP trots att ett par månader har gått. Detta är något som inte är acceptabelt, och jag ska försöka se till att det inte kommer upprepas. Du har nu tilldelats 50 XP, och jag kan bara säga bättre sent än aldrig...

Förutom det så passar jag på att informera er om att det kommer komma nya spelutmaningar inom kort. Jag startade en fråga på startsidan för att se hur många som faktiskt var intresserade av det fortfarande, och intresset var något större än jag trodde... Ni som har utmaningar som ni vill att vi ska använda oss av får gärna kontakta mig, notera däremot att det inte är säkert ni får delta i era egna utmaningar.

Vi kommer ha väldigt blandat med olika spel, bland annat kommer vi köra Grand Theft Auto V, Diablo III och Beach Buggy Blitz. Är du intresserad av att delta så kan du alltid spela igenom dem lite extra för att öva upp dig... Jag kommer dessutom hålla ett extra öga på Vilket spel spelade du senast?-tråden och försöka hitta utmaningar till de spel som nämns där, för att få tag i spel som är aktuella för er.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar