Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Moderator

24/11 -13 19:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Hej, när får jag min moderatortitel?  Väntat ett antal dagar nu, men har ännu inte fått besked av FIQ.  Hur länge brukar det normalt sätt dröja?

P.S Den som inte svarar riskerar ban när jag blir mod.


Senast redigerat 24/11 -13 19:51
24/11 -13 21:02 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Om du vill bli moderator så kan du kontakta antingen Forsa eller GoldenMew med en ansökan. Vem du ska kontakta beror på om du vill bli spelmoderator eller forumsmoderator. Dessa har lite olika arbetsuppgifter. GoldenMew eller Forsa kommer sedan diskutera igenom förslagen med nuvarande moderatorer där en votering kommer ske.

Hur lång tid den processen tar är väldigt olika - däremot finns det en maxgräns på att en votering inte får ta längre tid än två veckor.

24/11 -13 21:31 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag kan spara dig tiden och säga att du inte kommer bli moderator, i alla fall inte med det beteende du visat upp i dina inlägg.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

25/11 -13 17:35 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Det finns en ypperlig klistrad tråd som beskriver hur man gör för att ansöka till moderatorspositioner.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar