Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klassiskt Zelda

25/11 -13 16:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Är det bara jag som tycker de var längesen vi fick ett riktigt klassiskt Zelda spel? ni vet rida på häst, skydda triforcen, rädda prinsessa Zelda från den onda Ganon, utforska hyrule finna landskap. Ni vet som de var förut innan spel som Spirit tracks och Phantom Hourgless kom, tolka inte de här på fel sätt nu, jag tycker Phantom Hourgless och Spirit tracks är riktigt roliga spel, men jag längtar ändå tillbaka till den klassiska spelstilen.

25/11 -13 16:45 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Finns ju SNES och NES att köpa på GAME ifall du vill köra de riktiga Zelda. Lika bra att göra det, för de nya Zelda är ju skitspel för finniga snorungar som gillar skit som nintendo WII och annat skit som inte förtjänar att finnas.

26/11 -13 08:58 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

De har helt klart ändrat stilen lite på senare tid... Tror däremot det är behövligt, hela konceptet blir alltför uttjatat annars. Det skulle bli som Super Mario, där samma spel släpps om och om igen med nya namn.

26/11 -13 15:52 marre02

marre02

0 XP 13 inlägg

enligt mig är de nya zelda mycket bättre än de gamla. de gamla spelen har ju knappt någon story utan går mest bara ut på att gå runt och sånt. de nya är mer handlingsinricktade.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar