Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



The Sims 4

06/09 -14 11:15 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Någon här som har köpt/ska köpa The Sims 4? Själv skaffade jag det samma dag som det släpptes. Är nöjd med spelet i helhet.

Älskar det nya sättet att skapa simmar på, och nya sättet att bygga hus.
Gillar dock inte att dom har tagit bort flera funktioner från tidigare spel, som att kunna bygga en pool...

Hur går era tankar kring spelet?



Medlem sedan version 4.

06/09 -14 21:34 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Är sen 10 års åldern själv ett starkt fan av The Sims. Desvärre har jag inte köpt spelet än men har haft tankar på att göra det. Tyvärr gör det du sa i tidigare inlägg, "tagit bort flera funktion från tidigare spel", att jag tvekar starkt.

Hur som helst så är det ett nöje att titta på när andra spelar på Twitch. Speciellt de vars mål är att få hoppa i säng med varenda sim som finns i spelet. Otroligt hur olika berättelser du kan få av The Sims! :D

What can i say i´m a bad man.

08/09 -14 12:28 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Kan varmt rekommendera spelet. Även om dom har tagit bort flera funktioner så är det fortfarande ett roligt spel. Är du osäker så kan jag dock rekommendera att du väntar med att köpa spelet tills att priset har gått ner en aning.

Medlem sedan version 4.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar