Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Amiibos

02/06 -15 21:49 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Jag bara undrar lite vad ni känner angående amiibos. Har ni några själva? Tycker ni att det är värt de priserna som det går för på e-Bay? Personligen har jag inga amiibos (har ingen wii u så det är ju rätt självklart). Tycker dock också att det är lite dåligt gjort av nintendo att släppa så extremt begränsade upplagor. De säljer som smör och försvinner sen helt från hyllorna. Då är den enda möjligheten att få tag på den amiibo man vill ha att köpa den för extrema summor på internet. Men det är ju samtidigt rätt smart beroende på hur man ser det. Begränsningen av produkten gör ju att efterfrågan blir större och att fler och fler vill ha dem. Det är också ett rätt kul koncept, som jag nog hade stöttat om jag hade en Wii U.

Om ni har några i alla fall kan ni ju gärna dela med er vilka ni har också! :)



[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

02/06 -15 21:55 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Tycker amiibo hypen är knäpp. Jag är en dedikerad spelsamlare men går aldrig för att få en komplett samling av någonting egentligen. Jag köper det jag vill ha och inte köper bara för att jag måste ha allt.. Om man har det tänket så kan det gå ganska illa enligt mig. Har 6 stycken Amiibos alla är fortfarande i förpackningen då jag inte ser någon större användning för dom i spelen.

Här är en video där jag visar upp alla mina amiibos
https://www.youtube.com/watch?v=1bM_FGFbl4k

Wii U PS4 XBone PC


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar