Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



World of Warcraft

11/09 -15 12:46 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Halloj!
Någon här inne som lirar WoW? Tänkte i så fall vi kunde dra igång en tråd och snacka lite.

Vad tycker ni om den nuvarande expansionen? Vad har ni för förhoppningar på Legion som lanseras nästa år? :)

Mvh

11/09 -15 22:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

Jodå, fast jag är väldigt lat för tillfället. Samlar mest mount lite sporadiskt.

Idag är jag lite extra glad eftersom Reins of the Raven Lord droppade nyss. :D

12/09 -15 01:27 Bozz

Bozz

4254 XP 441 inlägg

Spelat på en 80 private server : D
Testade wow i cata och mop, nej tack.

aka powershift aka threeforce aka RC

13/09 -15 11:46 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Längtar tillbaka till tiden då man lirade som mest, när det fortfarande var kul. Jäklar vad kul man hade. Gillar inte hur spelet har utvecklats. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Det kanske bara är jag som har vuxit ifrån det.

13/09 -15 14:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

http://www.wowhead.com/item=63040/reins-of-t...

Droppade nyss, tack och lov.

13/09 -15 23:28 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Vfyra skrev:
http://www.wowhead.com/item=63040/reins-of-the-drake-of-the-north-wind

Droppade nyss, tack och lov.

Gzgz. Har inte så många rare-mounts då jag är för lat för å farma skiten. Har dock Reins of Astral Cloud Serpent från Mogu :)

Raidar för det mesta just nu. Är med i Nihilum om du vet vilken guild det är :)


Senast redigerat 13/09 -15 23:28
15/09 -15 03:04 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

Ty. Nice! Den är fin.

Känner inte till några guilder faktiskt. Vill sätta mig in i raider och PVE men jag är så fruktansvärt trött på att spela hunter och jag har inte funnit ork till att levla 1-100 på en ny karaktär riktigt än.

15/09 -15 08:58 Butcher

Butcher Forummoderator Spelmoderator

5430 XP 28 inlägg

Vfyra skrev:
Ty. Nice! Den är fin.

Känner inte till några guilder faktiskt. Vill sätta mig in i raider och PVE men jag är så fruktansvärt trött på att spela hunter och jag har inte funnit ork till att levla 1-100 på en ny karaktär riktigt än.

Okej :)
Nihilum ligger just nu på femtonde plats Worldwide, nionde EU. Så ät en utav de bästa i världen faktiskt :)

Jag är tyvärr inte med i mainteamet längre då jag träffade en underbar tjej för drygt 9 månader sedan :) Får slita nog som det är med allt gnyande om att man sitter vid datorn för mycket ;)

Men det kan jag rekommendera är att prova Shaman. Jag har mainat både Warrior. Warlock, Hunter och DK men tröttnat rätt så snabbt på dem. I början av WoD gick jag över till Elemental/Enhancement Shaman och trivs som fan med det! :)

Har du några frågor kring PVE överlag så är det bara att du skriver det här så ska jag förklara så gott jag kan.


Senast redigerat 15/09 -15 09:00
15/09 -15 17:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Vfyra

Butcher skrev:
Vfyra skrev:
Ty. Nice! Den är fin.

Känner inte till några guilder faktiskt. Vill sätta mig in i raider och PVE men jag är så fruktansvärt trött på att spela hunter och jag har inte funnit ork till att levla 1-100 på en ny karaktär riktigt än.

Okej :)
Nihilum ligger just nu på femtonde plats Worldwide, nionde EU. Så ät en utav de bästa i världen faktiskt :)

Jag är tyvärr inte med i mainteamet längre då jag träffade en underbar tjej för drygt 9 månader sedan :) Får slita nog som det är med allt gnyande om att man sitter vid datorn för mycket ;)

Men det kan jag rekommendera är att prova Shaman. Jag har mainat både Warrior. Warlock, Hunter och DK men tröttnat rätt så snabbt på dem. I början av WoD gick jag över till Elemental/Enhancement Shaman och trivs som fan med det! :)

Har du några frågor kring PVE överlag så är det bara att du skriver det här så ska jag förklara så gott jag kan.


Imponerande må jag säga. :)

Härligt att du funnit kärleken! Inte mycket som slår det. ;)

Funderat mycket på shaman, det är ju skönt med diversiteten inom klassen.

Det tackar jag för!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar