Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad gör ni?

21/02 -17 16:59 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Okej, på min tid hette detta forum "Skolan" eller något, och namnbytet till "Samhälle" kan ha förvirrat mig, men jag hoppas att detta är rätt forum.

Vad gör ni? Går ni liksom i skolan eller något? Eller jobbar ni? Är det ens någon här längre?

22/02 -17 17:18 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

Själv går jag på en folkhögskola. Gick en yrkesinriktad utbildning på gymnasiet så jag fick inte med mig alla behörigheter för att kunna komma in på universitetet.

Medlem sedan version 4.

25/02 -17 11:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Jag jobbar på en golfbana :P Rätt soft när vädret är fint:)

24/05 -17 17:51 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Jag studerar. Fortfarande.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

14/09 -17 16:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Jobbar just nu på ett lager :)

27/11 -18 15:22 StefanBergl

StefanBergl

19 XP 1 inlägg

Tja har vänner man kan dryga sig med när man har tråkigt men det händer väl rätt ofta att de jobbar, flickvän och allt sånt trams.

Brukar lira lite på datorn, målar, läser nåt ibland, tv om det verkligen vill sig illa... Men händer att man surfar samma sida ett par gånger om dagen när man inte orkar engagera sig i något annat.

29/01 -19 09:54 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

Efter gymnasiet så var jag arbetslös på hösten. Läste upp något betyg och sen kom jag in på en kurs i Lund.  Efter den kursen läste jag diverse programmerings- och ljudtekniks-kurser på distans. Jag påbörjade studier på på högskola men hoppade av efter två år för att jag inte lärde mig det jag ville lära mig. Nu pluggar jag igen och trivs faktiskt bra!

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

29/01 -20 05:49 Markuz97

Markuz97

35946 XP 4200 inlägg

För närvarande jobbar jag i en butik och trivs med det.

Medlem sedan version 4.

29/08 -20 22:39 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Eftersom ingen i princip bryr sig om aktivitet på den här hemsidan, så postar jag återigen även om jag redan skrivit på samma sida.

Jag studerar fortfarande i området Matematik, men i masterprogrammet.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar