Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



VR-verklighet i spel

13/10 -21 10:23 michael2004

michael2004 Administratör

452 XP 73 inlägg

År 2022 kommer spelindustrin för virtuell verklighet att vara värd totalt cirka en halv miljard dollar. Denna långtgående prognos stöds av den studie som utförts av det brittiska företaget som utforskar den digitala ekonomin på jakt efter sektorer med de största tillväxtutsikterna. Eftersom marknaden för närvarande har ett totalt värde på cirka 60 miljoner dollar skulle det vara en tillväxt under de tre åren på 800%. Skälen att tro på den stora exploateringen av virtuell verklighet Är denna tillväxtnivå förutsebar? Flera faktorer får oss att tro att framtiden för bästa svenska casinos på nätet oundvikligen passerar genom teknisk innovation och nya gränser för frukt, låt oss se några av dessa element.

Spel med VR-visir är redan verklighet
Vi kan inte bortse från det faktum att VR är en teknik som redan är välkänd och utbredd, i sin användbarhet är det dock ännu inte en oumbärlig enhet i familjeekonomin, snarare ett populärt tidsfördriv. För närvarande skulle kostnaderna möjliggöra en bred spridning, även eftersom dessa varierar beroende på vilken typ av teknik som erbjuds.

En virtual reality-tittare kan vara föremål för komplex teknik och följaktligen dyr, kunna återskapa en perfekt uppslukande upplevelse men inte inom räckhåll för alla fickor. Vissa enheter använder själva mobiltelefonen som ett augmented reality-verktyg. Även samma driftsprincip har också mycket billiga uppsättningar som i praktiken består av enkel kartong att montera och som blir värdefulla verktyg för din smartphone och användningen av dess applikationer för virtuell verklighet.

Visst kan tillgången till programmerbara virtuella kasinon med alla typer av spel, integrerad med fler och fler alternativ och funktioner, närmare och närmare potentiell verklighet, detta användningsområde representera en ny och lönsam verksamhet för framtiden för att investera tid, resurser och arbetskraft av utvecklare och tekniker. Det är ingen tillfällighet att redan idag har alla stora spelare i branschen applikationer för att spela kasinospel i VR-läge på smartphones.

Spel behöver nyhet
De uppskattningar som formulerades i den studie som nämndes från början avser hasardspel som helhet, baserat på uppgifter som främst avser de europeiska och amerikanska marknaderna. Varje gång något nytt introduceras i flödet av casinon som accepterar bankid av vanliga spelare finns det en omedelbar initial spänning som gör att siffrorna för just den nyheten stiger. Utmaningen är alltid att bekräfta sig själv över tid genom att motstå det ständiga flödet av nya saker.

I den meningen passar VR-läget in, ett nytt och unikt sätt att leva upplevelsen av att spela i kasinot, en uppslukande formel som ger spelaren sitt utrymme på bordet som alltid, men med mer sammanhang och möjlighet att anpassa sina reaktioner och interaktioner med andra och med dealern.

Låt oss ta en titt på livespelet: live roulette, live baccarat, live-hold em, de är alltid spel som redan finns och är välkända, men spelläget ändras helt. Det finns en croupier i köttet som agerar som om det var i ett riktigt kasino, spelet fortsätter live med massor av satsningar och höjningar, du kommunicerar med banken och med andra spelare via chatt. Det är som att spela vid ett riktigt bord via videolänk.

VR är något liknande men ännu kraftfullare med tanke på att vårt visir kan få oss att sitta vid ett spelbord, naturligtvis, men också ta oss till en hästkapplöpning, till kanten av en fotbollsplan, och i alla andra sammanhang kan du återskapa en upplevelse som kombinerar spel med klassiskt spelande och i den mest lekfulla meningen.

Virtuell verklighet: en uppslukande virtuell spelvärld
Virtual reality (VR) skapar en helt ny användarupplevelse var som helst, när som helst. Detta gör virtuell verklighet särskilt intressant för onlinekasinon och sportbetting online. VR erbjuder till exempel sportbettingentusiaster möjlighet att se riktiga arenor med 360 graders vy innan de placerar sina satsningar. Onlinekasinon håller också på att bli en virtuell 360-graders värld som kan ses från alla vinklar och där casinobesökare kan röra sig virtuellt.

Framtiden är spel
Hasardspel är definitionen av onlinespel, framtiden är definitivt på detta område. Det fysiska nätverkets dominans börjar knaka. Spelandet växer utan paus i exponentiell takt, jämfört med 2015 har det nästan fördubblat sitt värde och representerar idag framtiden för spel, även där regeringen har berövat det det grundläggande marknadsföringsverktyget (genom värdighetsdekretet som förbjuder reklam för spel). Utsikterna som har öppnat upp sortimentet inom olika områden och inte har några gränser, bland dem finns förstärkningen och förfiningen av VR-läget som idag är så nära som det finns att gå till ett kasino, men utan att faktiskt gå dit. Och detta är bara reproduktionen av vad som händer i verkligheten, men verkligheten kan också förstärkas, och här är att utsikterna för själva spelens struktur blir nästan obegränsade.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar