Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilken var er första pokemon någonsin?

04/05 -11 16:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Squirtle- Den hade oväntat nog grym speed+attack och var själv dålig på försvar XD
Men där började den kärleken till Squirtle =)

Den första Pokemon jag fångade(eller fick) var Lapras XD lol...Visste inte hur man fångade andra pokemons

20/06 -11 13:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slaktoffer

Totodile var min första på pokemon Guld.
har fortfarande kvar den :] (feraligatr)

18/09 -11 14:38 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

Torchic på sapphire =)

tjavagörs

25/10 -11 20:51 Macko8

Macko8

416 XP 6 inlägg

Chimchar

03/02 -12 17:51 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Min första var på pokemon silver. valde cyndaquil. har nu ungefär 10 typhlosion i lv 100.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

03/02 -12 20:20 oskarh01

oskarh01

831 XP 85 inlägg

treecko

om du gillar pokemon B/W/Platinum och vill ha en pokemon skicka ett pm med:4 attacker,abilty,pokemon,level,held item m.m OBS:kan ej fixa stats

03/02 -12 21:58 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Jag tror minsann det var Totodile, Pokémon Gold.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

05/02 -12 00:42 Kuriboh

Kuriboh

1931 XP 321 inlägg

Charmander, maho.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

- Choklad åt folket, maho!

13/03 -12 15:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen jess_joltis

min va söta mudkip :3

29/03 -12 15:38 Linus1998

Linus1998

371 XP 28 inlägg

Totodile

Nobs 4 Lyf!
&
Homies Unite!

03/05 -12 19:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Squirtle skrev:

Den första Pokemon jag fångade(eller fick) var Lapras XD lol...Visste inte hur man fångade andra pokemons

Ursäkta för bump osv.

Men jag är lite nyfiken på hur det gick till. :) För såvitt jag vet så kan varken Squirtle eller hans uppgraderingar lära sig Cut. Så hur tog du dig till Saffron City utan att Cutta dig fram till Rock Tunnel? c:

Coucou

04/05 -12 22:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Fix_d skrev:
Squirtle skrev:

Den första Pokemon jag fångade(eller fick) var Lapras XD lol...Visste inte hur man fångade andra pokemons

Ursäkta för bump osv.

Men jag är lite nyfiken på hur det gick till. :) För såvitt jag vet så kan varken Squirtle eller hans uppgraderingar lära sig Cut. Så hur tog du dig till Saffron City utan att Cutta dig fram till Rock Tunnel? c:


Well, gammalt inlägg men skulle inte förvåna mig om det var sant. Minns klart och tydligt att jag jag körde med linkabel med någon kusin som var äldre och visste mer om Pokemon än vad jag gjorde(...då ja :P).
Men man behöver 6 Pokemons för att linka? Tjaa, just nu tar jag till 99% att jag "ljög" när jag sa Lapras, men eftersom min kusin ändå kunde mycket om Pokemon då så kanske han typ gjort allt på egen hand.

Vet inte riktigt och bryr mig inte heller :s

05/05 -12 10:06 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Squirtle skrev:
Well, gammalt inlägg men skulle inte förvåna mig om det var sant. Minns klart och tydligt att jag jag körde med linkabel med någon kusin som var äldre och visste mer om Pokemon än vad jag gjorde(...då ja :P).
Men man behöver 6 Pokemons för att linka? Tjaa, just nu tar jag till 99% att jag "ljög" när jag sa Lapras, men eftersom min kusin ändå kunde mycket om Pokemon då så kanske han typ gjort allt på egen hand.

Vet inte riktigt och bryr mig inte heller :s

Oh, just det ja. Haha, det går ju att byta. Känns som att jag borde ha tänkt på det. Då är det ju troligt. Jag trodde att du hade gått till Silph Co. där man kan få en Lapras efter man har mött Gary. Menmen, nice.

För att hålla mig lite till ämnet så kan jag ju berätta mina (vilket jag antagligen har gjort tidigare i tråden); Mudkip på Ruby.

Coucou

05/05 -12 12:43 dreas94

dreas94

2857 XP 24 inlägg

Min första var Torchic och använder den fortfarande i white (jippi för relocator systemet på soul silver/heart gold och white/black)

"Listen, my child," you say to me
"I am the voice of your history
Be not afraid, come follow me
Answer my call, and I'll set you free"

25/06 -12 13:27 markosuper

markosuper

50 XP 2 inlägg

Det var cyndaquil i pokémon gold.
Första jag fångade var onix.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar