Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad Tycker Ni Om Zelda

13/07 -09 22:56 Arsenal_96

Arsenal_96

982 XP 48 inlägg

Fast jag kommer inte ihåg att jag hade större problem på oots bossar... Kan dock vara för att jag inte är särskilt skillad med wii remote men men, och jag sprang faktiskt igenom oot rätt lätt (med större hjälp av min snälla stora syster men det räknas inte xD). Fast fiender förutom bossar tänkte jag ju inte på... Där går det knappt att jämföra om jag tänker efter. Men det är ju så mycket roligare med oot, allt är fan bättre.

My bluewhite heart will always be strong <33
ANTIGAISARE
- klistra in om du är emot laget GAIS

13/07 -09 23:48 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

OoTs bossar är svåra i 3-heart run, tror inte jag hade några som helst problem med TPs bossar där.

Have no fear - Rebellion is here

14/07 -09 14:58 Arsenal_96

Arsenal_96

982 XP 48 inlägg

Fast jag kunde inte ta första bossen på tp xD Jag kunde knappt styra :s

My bluewhite heart will always be strong <33
ANTIGAISARE
- klistra in om du är emot laget GAIS

14/07 -09 23:54 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Ungefär som mina kompisar... Förutom Adde, han kan tv-spel.

Have no fear - Rebellion is here

15/07 -09 10:56 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Alla mina kompisar är retards inom TV-spels världen.

"Vahh, är Mario bara på Wii, och inte på 360? Vad dåligt! varför?!" Är en av mina kompisar t.ex xD

"Death is the beginning of immortality.."

15/07 -09 18:25 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Samma sa min xD

Dock så kan han massor med COD ord...

Have no fear - Rebellion is here

02/12 -09 14:43 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

blablabla skrev:
Alla mina kompisar är retards inom TV-spels världen.

"Vahh, är Mario bara på Wii, och inte på 360? Vad dåligt! varför?!" Är en av mina kompisar t.ex xD

MIND = BLOWN o_o
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

02/12 -09 14:58 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

OK! *knäcker fingrarna*

Twilight Princess.

Bra grafik - YuSH!

Bra Story - YUSH!

Svårt - Vae faén pratar du om o.o?????? (alså nej)

roligt - YUSH! fast brur på ibland blir det för lätt.

långa tempel - Nae lite halvt, väldigt lätta i alla fall klarade ut spelet på 23 timmar första gången? kan säkert mycke snabbare nu. Man vet typ vart man ska hela tiden och um jag dog kanske 1,2 gånger?? fast jag kan erkänna att jag satt fast på ett ställe i vatten tämplet kanske 5 min=? btw öken stället var awesome det end jag tänkte på när mobzen satt i tornen med sinna pil bågar - JAG ÄR EN NINJA o.o!!!!

Det jag tycker som var bra med TP var att de hade mycket side quest och skit, många grottor som var långa och roliga etc. Fast tex ocarina of time var typ allting mycket roligare på nåt sätt. och som Petti sa Death montain ger värkligen känsla.

///////----~MOE~----\\\\\\\

02/12 -09 15:13 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Klarade det med på 23 timmar.

02/12 -09 17:47 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

petifeten skrev:
Klarade det med på 23 timmar.


Jag klara det på typ 11 timmar första gången. Lite av den tiden var också lek och springa runt i hyrule fild och döda.

What can i say i´m a bad man.

03/12 -09 10:02 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag lekte med en del..

03/12 -09 15:50 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

the_Link96 skrev:
petifeten skrev:
Klarade det med på 23 timmar.


Jag klara det på typ 11 timmar första gången. Lite av den tiden var också lek och springa runt i hyrule fild och döda.


11 timmar `? då lär du inte ha fått alla heart piece och största pengar påsen etc?

///////----~MOE~----\\\\\\\

03/12 -09 22:02 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

u5TheNewGene skrev:
the_Link96 skrev:
petifeten skrev:
Klarade det med på 23 timmar.


Jag klara det på typ 11 timmar första gången. Lite av den tiden var också lek och springa runt i hyrule fild och döda.


11 timmar `? då lär du inte ha fått alla heart piece och största pengar påsen etc?


Själv ser jag det som omöjligt att klara spelet på så kort tid vid första spelning. Då njutar man ju inte :p

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

04/12 -09 15:47 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

Sw3den skrev:
u5TheNewGene skrev:
the_Link96 skrev:
petifeten skrev:
Klarade det med på 23 timmar.


Jag klara det på typ 11 timmar första gången. Lite av den tiden var också lek och springa runt i hyrule fild och döda.


11 timmar `? då lär du inte ha fått alla heart piece och största pengar påsen etc?


Själv ser jag det som omöjligt att klara spelet på så kort tid vid första spelning. Då njutar man ju inte :p



nja inte helt omöjligt klara det på 13 timmar efter jag klarade ut det första gången men då rushade jag bara.. men jag menar du har ju inte direkt klarat ut det om du inte får alla saker på vägen.

///////----~MOE~----\\\\\\\

24/12 -09 10:39 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

u5TheNewGene skrev:
Sw3den skrev:
u5TheNewGene skrev:
the_Link96 skrev:
petifeten skrev:
Klarade det med på 23 timmar.


Jag klara det på typ 11 timmar första gången. Lite av den tiden var också lek och springa runt i hyrule fild och döda.


11 timmar `? då lär du inte ha fått alla heart piece och största pengar påsen etc?


Själv ser jag det som omöjligt att klara spelet på så kort tid vid första spelning. Då njutar man ju inte :p



nja inte helt omöjligt klara det på 13 timmar efter jag klarade ut det första gången men då rushade jag bara.. men jag menar du har ju inte direkt klarat ut det om du inte får alla saker på vägen.


Ett perfekt 100% utklarat spel är ju när man fått allting och dessutom klarat handlingen.
Det är dååå, det inte finns något mer värt att göra!

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar