Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snyggaste Kill?

Svara
11/03 -11 08:13 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

Igår, across map throwing knife game winning kill, recordade inte den matchen <.<

(Skriv in din signatur)

11/03 -11 09:31 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=I5bxVqXU-7A&a...

Ganska nöjd med den.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

12/03 -11 09:41 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

min snyggaste var igår på black ops.
blir flashbangad och chansar med min stakeout.
boom, headshot, matchwinning kill

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

25/04 -11 14:52 securefrasse

securefrasse

67 XP 23 inlägg

Körde firing range , black ops och hade bara en revolver med 1 skott och en flash. Sköt han och kastade flashen som han fick rätt i benet och dog :P

http://www.mspointscodes.com/?i=1132198

25/04 -11 17:43 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Springer runt på Summit och har ingen ammo på min commando, ser en sniperbög som ligger och campar en flagga (domination) kastar tomahawk på på en c4 vid flaggan som dödar snubben...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

28/10 -12 23:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen daniel79

Jag var en noob när jag fick den här fast det var typ bara tur. men iallafall så nu är jag gasnka bra men då så vart jag skiiiiiit glad när jag fick en carepackage mitt härta började bulta och sånt (Piiiiinsamt)men iallafall så körde jag på mw3 hardhat sen så lyckades jag få en carepackage när det var typ bara super lite kvar av matchen och jag bara kastade ut care packagen helt random sen så såg jag att någons sköt på mig men sedan slutade. Då undrade jag vad som hände sen slutade matchen och d på killcamen så rammlade min låda på han : )


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar