Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad gör ni på rasten.

02/10 -10 10:56 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Snackar med polare

(:=           
):=
|:=

02/10 -10 15:30 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Leker med min dator, är med kompisar, går ner och köper något gott eller liknande x'P

~ Aye!

02/10 -10 17:57 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
fuskiskillen skrev:
Får stå ut med massa 3:or som springer runder och leker sina tönt lekar. Och så pratar jag med kompisarna om allt möjligt.

Du är 10 år, du har inte ens rätt att kalla 3:ornas lekar för "töntlekar" - även du har varit 3:a en gång i tiden och då lekte du förmodligen också töntlekar.

Nä men mamma,pappa,barn och hästar och barbie och massa andra leker man inte leker nu,det kanske inte är töntlekar men lite löjliga är dom eller hur? Och så är där en 3:a som tror att han är "SÅ" cool och är kaxig. Stör mig på han ofta...

02/10 -10 18:54 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

fuskiskillen skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
fuskiskillen skrev:
Får stå ut med massa 3:or som springer runder och leker sina tönt lekar. Och så pratar jag med kompisarna om allt möjligt.

Du är 10 år, du har inte ens rätt att kalla 3:ornas lekar för "töntlekar" - även du har varit 3:a en gång i tiden och då lekte du förmodligen också töntlekar.

Nä men mamma,pappa,barn och hästar och barbie och massa andra leker man inte leker nu,det kanske inte är töntlekar men lite löjliga är dom eller hur? Och så är där en 3:a som tror att han är "SÅ" cool och är kaxig. Stör mig på han ofta...

Dom som går i 5:an tycker ni leker töntlekar. ;>

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

02/10 -10 19:18 Eppelmoln

Eppelmoln

270 XP 64 inlägg

Andas : D

Jag har inte tänkt så mycket på hur jag ska dö,
men att dö istället för någon jag älskar,
verkar som en bra död.

02/10 -10 19:26 Dansed1

Dansed1

743 XP 87 inlägg

Gungar med Mariavarenda rast sen 2:an. Sen har vi gungar VARENDA RAST. vi ska korocka i stolpen och slå oss. jag sköter snurren. (Vi snurrar i skit hög fart)

jag gör så att Maria får stolpen på sig hela tiden XDD

LitenSmutisgSkitUnge
O_o
På flugjakt!

03/10 -10 09:44 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

Fresh skrev:
fuskiskillen skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
fuskiskillen skrev:
Får stå ut med massa 3:or som springer runder och leker sina tönt lekar. Och så pratar jag med kompisarna om allt möjligt.

Du är 10 år, du har inte ens rätt att kalla 3:ornas lekar för "töntlekar" - även du har varit 3:a en gång i tiden och då lekte du förmodligen också töntlekar.

Nä men mamma,pappa,barn och hästar och barbie och massa andra leker man inte leker nu,det kanske inte är töntlekar men lite löjliga är dom eller hur? Och så är där en 3:a som tror att han är "SÅ" cool och är kaxig. Stör mig på han ofta...

Dom som går i 5:an tycker ni leker töntlekar. ;>

Nä varför skulle vi det? Och vi retar dom för att dom ska lägga sig i och förstöra allt vi håller på med så jag menar inte att alla 3:or leker töntlekar utan vi säger att just den 3:an gör det för att dom förstör hela tiden och desutom är där ingen på vår sida av skolan som gillar dom.

31/05 -11 18:32 Gustavia

Gustavia

707 XP 66 inlägg

Inte för att skryta men jag går på Sveriges bästa skola. Och i 7:an så får man en egen Macbook som man kan använda på rasterna och på lektionerna. Om ni inte tror mig så kolla denna artikeln.  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article130...

31/05 -11 20:09 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Gustavia skrev:
Inte för att skryta men jag går på Sveriges bästa skola. Och i 7:an så får man en egen Macbook som man kan använda på rasterna och på lektionerna. Om ni inte tror mig så kolla denna artikeln.  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article130...

Vem fan bryr sig? Lol, du skrev ju verkligen det för att inte skryta.

OnT: Jag gör inte ett skit på rasterna, har bara 15 minuter max.

31/05 -11 20:59 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Spelar minihockey :3

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

01/06 -11 16:07 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

fuskiskillen skrev:
Fresh skrev:
fuskiskillen skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
fuskiskillen skrev:
Får stå ut med massa 3:or som springer runder och leker sina tönt lekar. Och så pratar jag med kompisarna om allt möjligt.

Du är 10 år, du har inte ens rätt att kalla 3:ornas lekar för "töntlekar" - även du har varit 3:a en gång i tiden och då lekte du förmodligen också töntlekar.

Nä men mamma,pappa,barn och hästar och barbie och massa andra leker man inte leker nu,det kanske inte är töntlekar men lite löjliga är dom eller hur? Och så är där en 3:a som tror att han är "SÅ" cool och är kaxig. Stör mig på han ofta...

Dom som går i 5:an tycker ni leker töntlekar. ;>

Nä varför skulle vi det? Och vi retar dom för att dom ska lägga sig i och förstöra allt vi håller på med så jag menar inte att alla 3:or leker töntlekar utan vi säger att just den 3:an gör det för att dom förstör hela tiden och desutom är där ingen på vår sida av skolan som gillar dom.


LOL du är en sån som säger att yngre är löjliga och kaxiga när alla som är äldre tycker SAMMA SAK om dig, väx upp, innan en nia spöar skiten ur dig bara för att du käftade emot, samt så käftar du emot äldre men så fort dom ger igen springer du till första bästa lärare och skvallrar, nian får skiten, och du sitter och hånler i hörnet.

Btw så hatar jag kaxiga småbarn med föräldrar som älskar sina barn alldeles för mycket

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

02/06 -11 00:01 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg


Btw så hatar jag kaxiga småbarn med föräldrar som älskar sina barn alldeles för mycket


Mmm, det är mycket bättre när föräldrarna bara gillar sina barn lite grann.

OnT: Typ pratar med någon/några, eller äter mat om det är lunchrast.

02/06 -11 02:18 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Brukar nästan bara ha lunchrast och då gör man det man ska använda den rasten till, äter.

Tonight's the night.

02/06 -11 08:11 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Har oftast bara 5-minuters-raster, så då hinner man bara hämta prylarna ur skåpet och rusa till nästa lektion.

På lunchrasten käkar man väl bara, kanske en glass i kafeterian om man har några riksdaler över.

*

02/06 -11 10:00 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Vi har tio minuters rast mellan varje lektion då vi hämtar våra saker i skåpen, beger oss mot nästa klassrum och ev. går på toaletten.

Alla dagar utom onsdag har vi en lunchrast som är mellan 40 och 50 minuter lång, beroende på vilken dag det är. Då brukar jag och ett varierande antal andra oftast spela fotboll och vi lirar flera olika varianter. Är vi få så kör vi ofta "Volley" men om vi är väldigt många blir det antingen match eller "Stress" beroende på vad majoriteten finner roligt för dagen.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar