Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Varför rasas det inte mot F! ?

10/10 -10 21:16 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Som sagt så blir SD motarbetade i riksdagen och i media, de framställs som de ondaste av de onda.
"de har ingen tolerans" och blabla, varför verkar då F! vara accepterade?

Om vi jämför, tänk om SD skulle uttala sig om att invandrare var djur? Eller om de skulle bränna pengar? Eller om de skulle ha i sina valfrågor att beskatta invandrare? Det skulle bli ett ramaskri ifrån Mona Sahlin & co.



Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/10 -10 21:18 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Störtlöjligt.

7 år på fuska.nu

10/10 -10 21:19 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Apower skrev:
Störtlöjligt.

Vilket?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/10 -10 21:22 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Paulinho skrev:
Apower skrev:
Störtlöjligt.

Vilket?

Allt klagande på SD.

Inte för att jag stödjer deras politik men tycker att det börjar bli jobbigt med allt snack om dem. De försvinner inte bara för att man motarbetar dem så här överdrivet mycket.
Tror hela Sverige känner till att de inte ska få vara i riksdagen. De tjänar på att man överdriver kritiken. Då får de sympatiröster.

Känns som om jag hamnade lite offT där och tillägger därför att ovanstående syftar på att F! och SD är lika kassa.

7 år på fuska.nu

10/10 -10 23:05 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Precis bestämt mig att skita i politik de 3 närmsta åren.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

11/10 -10 18:48 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

SBTK skrev:
Precis bestämt mig att skita i politik de 3 närmsta åren.

låter som en bra ide

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

15/04 -11 20:27 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

jag som äntligen får rösträtt nästa år tänker motarbeta F! och SD...
JIMMY ÅKESSON tjalalalala, äh, vafan -.-'

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

17/04 -11 03:53 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

F! fick bara 0,40% av rösterna senaste valet.
SD fick över 14 gånger fler röster.
F! fick inte tillräckligt mycket röster för att man ens ska kunna ta de seriöst, varför då rasa mot de?

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

21/04 -11 00:00 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

Apower skrev:
Paulinho skrev:
Apower skrev:
Störtlöjligt.

Vilket?


Tror hela Sverige känner till att de inte ska få vara i riksdagen. De tjänar på att man överdriver kritiken. Då får de sympatiröster.



jag sympatiserar inte med SD men jag tror nog inte att dom hade varit i riksdagen om ingen hade röstat på dom... (vilket ju betyder att inte hela Sverige känner hat mot dom)

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

21/04 -11 11:20 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Precis som vanligt, så får man inte säga att man kan vara emot något. Om jag säger att F! är ett skitparti, eller bara ett parti jag inte riktigt håller med om. Så klassas jag genas som en kvinnohatande idiot, som vill att männen ska ta över allt och styra allt.

Precis som om jag säger att jag vill att Sverige ska MINSKA invandringen, så blir jag tagen som en främligfientlig nazist som vill att alla från andra länder ska dö och att vi är överlägsna dom.


Allt i Sverige idag är en jävla hysteri, de finns fan inte ett enda parti i Sveriges riksdag (eller förövrigt) som har något vettigt att komma med. Sossarna och Moderaterna är inge bättre heller, de enda dom vill göra är att kunna sno åt sig pengar, så när dom går i pension ska dom slippa göra ett skit förutom att sitta och dra sig i snasen.

Sossarna som dessutom vill sänka små-egenföretagarna har jag tydligt fått hela jävla Sverige om bakfoten.

Tack för ordet, ha ett bra påsklov [:

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar