Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Golden Sun - Dark Dawn

14/12 -10 21:33 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Hallojsan!
Golden Sun: Dark Dawn kom ju ut till DS för några dagar sedan, är det kanske någon som har köpt det redan? Själv har jag kollat på några trailers och även läst lite på hemsidor m.m.
Jag tycker det ser jätteskojigt ut och tänker helt klart önska mig det i julklapp! ^^
Någon mer som funderar på att köpa det/önska det i julklapp?

Btw, någon som redan har det och kanske kan ge en kort motivering om spelet? (Hittade inga speltester för spelet)

Tack i förhand!



The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

15/12 -10 17:48 chrvia4

chrvia4

3331 XP 64 inlägg

Jag kan säga att spelet är väldigt episkt, det är en väldigt bra story och många pussel. Det är ungefär som att tänka Zelda fast RPG och på DS. Det är en stor värld och man går igenom massa tempel. Jag har inte kommit så värst långt kanske 40% in i spelet men hittills verkar det som en hit.

Fantasy is not a crime!
8(>_<)8  *<):o)  <(-'.'-)>
Yeah, that makes sense! 
KIKOSHO!!!!

16/12 -10 19:58 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Aah, det låter intressant! ^^
Men jag hoppas bara det inte är så kort, vill helst kunna njuta av det här spelet i mer än en vecka.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

27/02 -11 18:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Spelade spelet i Gamex... Var ganska awesome måste jag säga!!

01/03 -11 19:47 Jesper3

Jesper3

4310 XP 306 inlägg

Har precis köpt spelet och ska testa det nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar