Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Assassin creed hjälp

08/01 -11 15:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Jag har dödat tre eller fyra av såna man ska döda nu får man välja ett bland flera städer men varje gång jag har valt en stad och så fort jag har snackat med killen som talar om vem man ska döda så kommer det inte upp nåt märke på kartan som det ska göra har klättrat upp för alla höga torn i hela staden men får fortfarande inget märke vad ska jag göra för att det ska komma fram

08/01 -11 15:51 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Antar att det är första spelet du syftade på?
Kommer inte ihåg så värst mycket, men ibland så behövde man resa tillbaks där man kan typ lära sig saker och sen typ lära sig allt som man inte gjort.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

08/01 -11 16:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Ja första spelet men du vet att varje gång man är i en ny stad ska man först snacka med nån kille och ditt är det ett märke men det kommer inte ett ditt man ska sen

08/01 -11 16:24 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Kolla om du ska någon annanstans än just i denna stad? Kanske någon annan stad?

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

08/01 -11 21:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Biarce

Jag har varit i alla städer gick nys tillbaka för att se om det fanns nåt jag inte lärt mig men nix hade lärt mig allt räddad alla citizer men kommer ändå inte upp nåt

12/01 -11 16:43 KOcauser

KOcauser

2119 XP 54 inlägg

Alternativen är att du missat en stridträningen elle rlikande i Masyaf, du kan också ha missat något märke någon stans, kolla alla märken och se om du inte har målet klart för att lönnmördare.

En annan variant är att du har klarat ut spelet, men det skulle du nog förstått själv... hoppas jag ;)

Today is a gift
And not a giving right.
Live every moment as your last.

19/01 -11 23:20 wallshadow

wallshadow

9448 XP 24 inlägg

om inte annat går det alltid att börja omXD
eller köp assassins creed två och brotherhood?jag tror det är många som håller med mig om jag säger att dom är bättre.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar