Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



hjälp med jönssONLIGAN JAKKTEN PÅ MJÖLNER

22/02 -11 18:43 agenxo

agenxo

69 XP 8 inlägg

hej jag spelar jönssonligan jakten på mölner det jag undrar är vad ska man göra när man på första uppdraget bryttitts in i huset,jag har taGIT lapen men sen vet inte jag hur jag ska göra?

22/02 -11 19:09 hobojim

hobojim

171 XP 31 inlägg

Är det Rasmussens forsknings center du menar?

På Rasmussens forsknings center ska Harry spränga upp dörren på baksidan. När du kommit in låt Vanheden dyrka upp dörren ovanför trappan. Gå till kassaskåpet och låt Sickan öppna den koden är 53120.

Hoppas det hjälper.

Jag har sparkat en betongvägg i sömnen.

22/02 -11 21:42 Inzain

Inzain

2111 XP 169 inlägg

Bästa spelet lätt, var 100000 år sen jag spelade det, tyvärr.

Inzain

23/02 -11 16:38 agenxo

agenxo

69 XP 8 inlägg

hobojim skrev:
Är det Rasmussens forsknings center du menar?

På Rasmussens forsknings center ska Harry spränga upp dörren på baksidan. När du kommit in låt Vanheden dyrka upp dörren ovanför trappan. Gå till kassaskåpet och låt Sickan öppna den koden är 53120.

Hoppas det hjälper.


ok tack ska prova!

23/02 -11 16:53 agenxo

agenxo

69 XP 8 inlägg

agenxo skrev:
hobojim skrev:
Är det Rasmussens forsknings center du menar?

På Rasmussens forsknings center ska Harry spränga upp dörren på baksidan. När du kommit in låt Vanheden dyrka upp dörren ovanför trappan. Gå till kassaskåpet och låt Sickan öppna den koden är 53120.

Hoppas det hjälper.


ok tack ska prova!



det gick inte ksa man användakofoten elelr vadå?

23/02 -11 17:38 hobojim

hobojim

171 XP 31 inlägg

Nu är det säkert fem år sedan jag spelade det här så jag skulle egentligen behöva installera det igen. Men jag sitter på en liten Eee PC så det går nog inte. Du får testa dig fram, tryck på allt och testa med allting.

Jag har sparkat en betongvägg i sömnen.

06/03 -11 18:32 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

elle98 skrev:
lol finns det folk som fortfarande seriöst spelar detta?!?

Nej, det gör det inte!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar