Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dragon Age II

23/02 -11 21:30 Stefan_92

Stefan_92

1209 XP 312 inlägg

Spelet som är uppföljare till det spelet som blev väldigt stort och jag tror det även fick pris för att vara år 2009 bästa RPG spel, Dragon Age: Origins.
Nu den 10 mars kommer Dragon Age II ut, men om amn inte orkar vänta så finns det ett demo ute nu till PC, PS3 och 360.
Ska definitivt köpa det, men jag undrar om man ska förhandsboka eller inte.



The Auditore are not dead!
I'm still here! Me!
Ezio; Ezio Auditore da Firenze!

24/02 -11 09:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

OM man ska köpa det ska man ju lätt förhandsboka.  Jag är fortfarande tveksam till köp så ska testa demot å se...

24/02 -11 12:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Kommer troligen köpa det då jag älskade det första. Fast jag väntar nog några månader.

Coucou

24/02 -11 13:29 boom_swe

boom_swe

148 XP 22 inlägg

kan man köra online på det? :D

24/02 -11 20:03 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

boom_swe skrev:
kan man köra online på det? :D

Nope, bara singleplayer.

Coucou

25/02 -11 10:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Har testat demot nu å tror inte det blir ett köp.

03/03 -11 15:12 n_erik_n

n_erik_n

1643 XP 134 inlägg

Jag kommer köpa det:) ska boka det snart, det kommer ju om bara en vecka.

..............l##l.)##).(##(....l____l##l.........
..............l##l..........)##)....l___l##l......
[  PSN:DARKNEN  ]...............l____l##l......

03/03 -11 16:31 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Jag testade demot och blev återigen övertygad om att RPGs inte är för mig. Urusel repitiv fighting kombinerat med ointressanta val och en ohyggligt ful värld.
Jag vet att det bara är ytan och att spelet i helhet säkerligen är mycket bättre, men det var mitt intryck av själva demot i alla fall. :P

Want some chocolate?

04/03 -11 10:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

repli skrev:
Jag testade demot och blev återigen övertygad om att RPGs inte är för mig. Urusel repitiv fighting kombinerat med ointressanta val och en ohyggligt ful värld.
Jag vet att det bara är ytan och att spelet i helhet säkerligen är mycket bättre, men det var mitt intryck av själva demot i alla fall. :P

Kunde inte sagt det bättre själv:)

04/03 -11 15:58 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

repli skrev:
Jag testade demot och blev återigen övertygad om att RPGs inte är för mig. Urusel repitiv fighting kombinerat med ointressanta val och en ohyggligt ful värld.
Jag vet att det bara är ytan och att spelet i helhet säkerligen är mycket bättre, men det var mitt intryck av själva demot i alla fall. :P

Håller helt med, fightingen var otrligt dålig, enda man gorde var att klämma på X knappen och gubbarna såg dumma ut och hade inga känslor
Inget köp

(????)??

14/03 -11 20:40 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Spelade demot idag och jag tyckte att det var riktigt kul. :)

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar