Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Two Worlds 2 - Frågor.

22/03 -11 20:40 XtremeOgamer

XtremeOgamer

528 XP 47 inlägg

Tjenare. :]

Har funderat på att beställa Two Worlds 2, och jag tänkte fråga er som vet vad spelet handlar om. Jag har hört att det liknar Oblivion, men det säger mig inte särskilt mycket... Hur stor är världen, vilken miljö och natur? Vilka olika raser kan man spela som? Måste man klara ut spelet eller kan man köra fritt, som i Bethesda spelen?

Jag har också hört att grafiken är jättebra, vilket är ett plus för min del, då jag älskar snygg grafik.

Vad kan ni skriva om spelet?



Sparkle Nvidia GeForce GTX460 768mb, Q9400 2,66GHz
Asus p5kpl, Corsair VX 550W 80+, 4 GB ram
Coolermaster Elite 330

22/03 -11 21:17 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Jag har bara spelat en del i början men jag kan berätta om mitt första intryck. Världen är utan tvekan väldigt stor och det är mycket varierad natur. Världen är väldigt snyggt gjord. Man kan tyvärr bara spela som människa och man kan använda närstridsvapen (svärd, yxor, klubbor), pilbåge och magi. Alltså ungefär som det brukar vara på sådana spel. Det är fritt men det kändes inte som att det fanns riktigt lika mycket frihet som i Oblivion. Grafiken är väldigt bra men det finns bättre.

Det är ett riktigt bra spel men det slår inte Oblivion.

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar