Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Usama bin Ladin - dead or not?

Svara
04/05 -11 20:25 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ja, vad ska man tro??? att det är sant? eller osant???
Men att de dödade honom, de kommer säkert få hämnd konsekvenser. Man vet ju inte om media talar sanning. De kanske är påhitt allt om Bin Laden. Men vem vet???

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

04/05 -11 20:27 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Lespooo skrev:
Darkness_sky skrev:
Men om ledaren är död, tror ni de slutar då? Nej, de finner en ny ledare. Enligt min pappa ska de också sagt för ett par år sedan att dem dödat honom, fail? Jao, har vi sett några bild bevis på att han faktiskt dött? :P

279 personer som såg videon från skottlossningen kan intyga att Usama Bin Ladin är död, men det sämsta USA igentligen kunde göra är att sprida det, då de förlorar en hel del trovärdighet...

Jag håller med dig helt och hållet.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

04/05 -11 20:55 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Pics or it didn't happened.

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

04/05 -11 21:11 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

SwedishNoob_ skrev:
Pics or it didn't happened.

Det kan du säga till troll, men USAs regering - nää.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

04/05 -11 21:12 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

JoY_BoY_94 skrev:
Apower skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Apower skrev:
JoY_BoY_94 skrev:
Apower skrev:

Världens farligaste man dödas och USA vill att han ska få en anständig begravning? Det är bara ett PR-trick, USA vill inte få en stämpel om att de för ett krig mot islam.

Fördelarna med att ge honom en anständig begravning är enorma. Först och främst slipper man onödig vrede. Man behöver ju inte uppröra en hel religion i onödan.

Fördelarna med att _SÄGA_ att man gett honom en anständig begravning är enorma*

Du vet mycket väl hur terrorister behandlas på Guantanamo, tror du på fullaste allvar att Usama bin Ladin skulle bli BÄTTRE behandlad än dem?

Varför försöker du rätta det jag skriver när det inte är alls det jag menar? För "säga" som du säger är idiotiskt av dem. Det är klart att folk vill ha bevis och då måste de kunna tillhandahålla detta. Du verkar tro att du överlistat USAs regering, du tror säkert på Illuminati också.

Du satte just fingret på hela problemet med hela den här historian, de har inte gett några som helst trovärdiga bevis på att Usama Bin Ladin verkligen är död (ett DNA-test duger inte) eller hur han blivit begravd i havet.

Och ja, jag "rättar" dig för att det är en väsentlig skillnad. Det finns inga bevis på att han verkligen har blivit begravd i havet, det är bara vad USA säger.

Överlistat och överlistat, jag är bara kritisk till vad det är som skrivs och sägs. Det borde även du vara istället för att svälja allt vad massmedia och USA säger med hull och hår.

Ifall jag tror på Illuminati eller ej har inte någonting med detta att göra. Men om du absolut vill veta så kan jag väl berätta för dig:
Jag tror varken på NWO eller Illuminati. Dock tror jag på att de existerar, men långt ifrån i den omfattningen som väldigt många verkar tro.

Lespooo skrev:
279 personer som såg videon från skottlossningen kan intyga att Usama Bin Ladin är död, men det sämsta USA igentligen kunde göra är att sprida det, då de förlorar en hel del trovärdighet...

500 personer kunde bevittna och se att Jesus återuppstod från de döda, men betyder det att det verkligen hände?

En präst som berättade detta i söndags, han verkade iaf bombsäker på att Jesus verkligen var Guds son.

Visst är det en väsentlig skillnad, det är just därför du ska hålla tassarna borta. Acceptera vad jag tror på istället för att rätta mig. Väldigt otrevlig gest.

Du vet inte ifall jag svalt nyheten med hull och hår. Dessutom är du inte kritisk, snarare konspiratorisk som Eric_ sade tidigare.

Välkommen till internet, kära du. Du kan ju alltid ta och försöka få mig att "hålla tassarna borta", men du lär inte lyckas speciellt bra - jag gör vad fan jag vill helt enkelt och det finns inget du kan göra som kan hindra mig från det :-)

Det var ett antagande från min sida. Hittills verkar du ha trott att han är död och att det inte är någon tvekan om den saken.

Tack så mycket. Och visst kan du det, men det finns någonting som heter hyfs, och det är ofta det som skiljer folk från folk.

Jag tror att han är död, men det betyder fortfarande inte att jag utan vidare trodde på nyheten.

7 år på fuska.nu

05/05 -11 15:00 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Var det inte så att pakistan just bytt president? de visst säker hela tiden vart han fanns.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

06/05 -11 11:58 Creeper

Creeper

5466 XP 243 inlägg

Tänk såhär:
Om Osama bin Ladin inte är död - skulle inte det bli en skitstor skandal då? Jag tror inte att Obama vågar lura folk om sånna här saker.

Ssssssssssss...

06/05 -11 13:10 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Creeper skrev:
Tänk såhär:
Om Osama bin Ladin inte är död - skulle inte det bli en skitstor skandal då? Jag tror inte att Obama vågar lura folk om sånna här saker.

Gillar hur du tänker.

Men det skulle kunna förklaras med att Obama antingen upptäckt att han verkligen är död sedan en lång tid tillbaka och hittat hans kropp eller att han är så desperat att han måste vidta åtgärder för att inte riskera förlora sin presidentpost i det kommande valet.

Det är faktiskt redan nu på gränsen till en skandal. Uppgifterna har ändrats gång på gång sedan man fick reda på att han var död och det kommer hela tiden nya uppgifter om vad det var som egentligen hände. Men att medge att det ÄR en skandal vore bara det en skandal för Obama och han skulle troligtvis inte sitta kvar länge till som president.

Tonight's the night.

10/05 -11 07:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Enligt det som jag tror så är han död. De har även skapats ett online spel om att döda honom. Som antagligen kommer komma upp på Internet.

10/05 -11 18:41 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg


ASSÅ VEM BRYR SIG?



Ungefär alla Jenkare, + en hel del andra (:




Att dom inte vill lägga upp en bild på honom och hans sönderskjutna ansikte är väl rätt förståndigt, han ville bli en martyr och USA vill inte att han ska bli de.
Vilket som så tror jag de kommer sluta med att de kommer upp en bild på honom, med tanke på att resten av världen börjar tvivla på allt skitsnack. Om han nu är död, så kommer det gynna Obama en hel del skulle jag tro.

Jag tror Bin Laden är död.



Enligt det som jag tror så är han död. De har även skapats ett online spel om att döda honom. Som antagligen kommer komma upp på Internet.


Förmodligen kommer de hamna på internet, om de är ett online spel.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

13/05 -11 19:25 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

varför skriver vissa laden det stavas väll ladin?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

13/05 -11 19:54 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

gosseN skrev:
varför skriver vissa laden det stavas väll ladin?

Nej.

Have I ever told you the definition of insanity?

15/05 -11 20:41 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Jag trodde i början inte på att han är död. Fortfarande tvekar jag men al-Qaida själva har sagt att han är död.

Det konstiga är att det var Ayman som sade till USA vart bin Laden gömmer sig, anledningen var att Ayman ville ta över al-Qaida till 100%, för att kunna göra detta var han tvungen att få slut på Ladens liv.

Men al-Qaida anhängarna borde väl veta om detta ifall detta är sant?

15/05 -11 21:31 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

KonspirerarN^

*

17/05 -11 18:06 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Hmm, han är nog död den snubben, ja.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar